1. نام دامنه بایستی کوتاه ومختصر و کمتر از 12 حرف باشد، نمونه ای از دامنه های کوتاه و روان yahoo.com ، alexa.com google.comو microsoft.com هستند.

2. نام دامنه باید به راحتی در ذهن ها بماند، نمونه ای از دامنه های ثبت شده که همواره در ذهن مخاطب می ماند :google.com ، apple.com و aparat.com هستند.

3. متناسب با فعالیت وبسایت نام دامنه را انتخاب کنید، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت وب سایت خود باعث می شود در موتور های جستجو از رقیبان خود جلو بیفتید به عنوان مثال دامنه هایی مانند downloadmusic.com و musicirani.com می توانند در کلمات کلیدی مانند دانلود موزیک و موزیک ایرانی در صدر نتایج گوگل قرار گیرند.

4. در نام دامنه از اعداد و کاراکترهای نامناسب استفاده نکنید, نمونه ای از دامنه هایی که در آن ها از کاراکتر های اضافه استفاده شده استiran-learn.com , این دامنه که در آن از کارکتر دش (-) استفاده شده است، server4you.com استفاده نامناسب از عدد 4 در نام دامنه.

5. از پسوند های رایج و مناسب برای ثبت دامنه استفاده کنید، 70 درصد از کاربران اینترنت معمولا نام دامنه را با پسوند های رایج و متداول مانند com. و ir. در مرورگر خود وارد کنند، پس از همان ابتدای کار سعی کنید پسوند های ir. و com. را برای وب سایتتان ثبت کنید.

ادامه مطلب
هاست ویندوز دامنه ,استفاده ,پسوند ,نمونه ,دامنه هایی ,کلمات کلیدی , نام دامنه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

میکروکنترلر اصفهان الان بخر تحویل بگیر IranSeda | ایران صدا | سایت موسیقی حسابداری و آموزش نقد کره رها سیرز میاندوآب