به عنوان اصلی ترین دلایل کار نکردن یا درست کار نکردن دستگاه فتوکپی  ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

خرابی برد

برد یکی از مهم ترین قطعات دستگاه های کپی است که از کار افتادن و یا عملکرد ناقص آن می تواند منشأ بروز اختلالات بسیاری در این دستگاه باشد. به عنوان مثال، سوختن برد، باعث از کار افتادن این قطعه و به دنبال آن، کار نکردن دستگاه کپی می شود. جتی آسیب دیدگی بخش هایی از این قطعه هم می تواند موجب ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه شود.

خرابی برد، موجب می شود که دستورات لازم به بخش های مختلف فتوکپی نرسیده و به این ترتیب، دستگاه کار نکند. تعمیر یا تعویض برد اقدامی تخصصی است که باید حتما توسط تکنسین های مجرب این حوزه انجام شود. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت مواجهه با چنین مشکلی، تعمیر و تعویض برد محصول تان را به کارشناسان متبحر ما در واحد تعمیرات کپی مرکز سخت افزار ایران واگذار کنید تا از رفع کامل مشکل، اطمینان داشته باشید.

 

خرابی فیوزینگ

خرابی و از کار افتادن فیوزینگ یکی از اصلی ترین اتفاقاتی است که می تواند دستگاه را از کار بیندازد. این قطعه نقش اساسی در فرایند چاپ دارد و اگر درست عمل نکند، می تواند کارتریج را نیز دچار مشکل نماید. چنانچه دلیل کار نکردن فتوکپی، خرابی این قطعه باشد، با تعمیر یا تعویض آن می توان مساله را برطرف نمود.

 


مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرات لپ تاپ دستگاه ,خرابی ,تعمیرات ,قطعه ,تواند ,نکردن ,نکردن دستگاه ,اصلی ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روستاي نسن نور ارزان کده باتو چت سنگ های زینتی بازی و نرم افزار ایران فیلم سروستان پاک ایرانیان جهان ما چاپ پارسیان