طرز تهیه کرم پاتیسیر

کرم پاتیسیر، طرز تهیه و درست کردن کرم پاتیسیر فرانسوی و اصلی خوشمزه برای انواع شیرینی، کیک، دسر و پیراشکی، creme patissiere کرم پاتیسیر اصلی فرانسوی خوشمزه و ساده برای پیراشکی و لای کیک

کرم پاتیسیر (patissiere) از کرم های معروف و پرکاربرد فرانسوی در شیرینی پزی است و عنصر اصلی آن زرده تخم مرغ می باشد. همان طور که می دانید همه ما به نوعی در تهیه کیک ها و شیرینی ها از انواع کرم ها با طعم و مزه های مختلف استفاده می کنیم و کرم پاتیسیر از معروف ترین این کرم ها می باشد.

طرز تهیه کرم پاتیسیر بسیار ساده و آسان است و شما می توانید این کرم خوشمزه را در تهیه انواع پیراشکی، دسر، تارت، پای، لایه و کرم میانی کیک ها و لایه رویی انواع شیرینی ها استفاده کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کرم پاتیسیر آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی وب سایت بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کرم پاتیسیر را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید کرم پاتیسیر خوش طعم و عالی درست کنید.

مواد لازم کرم پاتیسیر
شیر یک و یک چهارم پیمانه
زرده تخم مرغ 3 عدد
شکر یا پودر قند 1 چهارم پیمانه
آرد 2 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت: 3 قاشق غذاخوری
وانیل نصف قاشق چایخوری
مراحل تهیه کرم پاتیسیر

1. برای درست کردن این کرم خوشمزه، ابتدا همه مواد راز از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند و شیر را در یک ظرف مناسب روی حرارت می گذاریم تا گرم شود. توجه کنید در حد ولرم شدن کافی است و نباید شیر داغ شود یا بجوشد.

2. سپس زرده های تخم مرغ را در یک کاسه هم می زنیم تا یکدست شود. بعدش شکر و وانیل را به ترتیب اضافه می کنیم و آنقدر هم می زنیم تا مایه کرم رنگ شود. در ادامه مقداری از شیر ولرم را نگه می داریم و بقیه را کم کم به مایه اضافه می کنیم و هم می زنیم.

3. حالا نشاسته ذرت را با آرد مخلوط می کنیم و الک می کنیم. سپس شیر باقی مانده را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود. بعد برای اینکه از یکدست و صاف شدن آردهای مخلوط شده با شیر مطمئن شویم آن را از صافی ردش می کنیم و بعدش به مایه اضافه می کنیم.

4. حالا مایه را هم می زنیم تا همگی مواد باهم مخلوط شوند. بعد مایه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به صورت مداوم و مرتب هم می زنیم تا به غلظت مطلوب برسد. بعد از اینکه مایه به غلظت مطلوب رسید، کرم پاتسیر ما آماده است.


سایت جالب و شگفت انگیر پاتیسیر ,کنیم ,تهیه ,مایه ,زنیم ,مواد ,مایه اضافه ,غلظت مطلوب ,قاشق غذاخوری ,چهارم پیمانه ,آموزش آشپزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رکوع چگونه بود بهتر است آهنگ جدید | موزیک ویدیو دانلود کلیپ جدید آقای صنایع سلامت enfromn