در این مقاله قصد داریم شما را با الگوریتم کبوتر گوگل آشنا کنیم و نحوه عملکرد آن را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

مقدمه ای بر الگوریتم کبوتر :

گوگل الگوریتم های زیادی برای امتیاز دهی دارد ، و از معیارهای زیادی برای تعیین رتبه صفحات در نتایج جستجو استفاده می کند ، اما نحوه رتبه بندی الگوریتم کبوتر کمی متفاوت است.

این الگوریتم در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۴ توسط گوگل معرفی شد.

در حقیقت گوگل با معرفی الگوریتم کبوتر ، نتایج جستجو را بر اساس موقعیت مکانی شما رتبه بندی می کند.

برای مثال اگر شما عبارت “رستوران های نزدیک من” را جستجو کنید ، گوگل نزدیک ترین رستوران ها را نسبت به موقعیت مکانی شما ، معرفی می کند ، و حالا اگر همین عبارت را در یک موقعیت مکانی دیگر جستجو کنید ، لینک های پیشنهاد شده کاملا متفاوت خواهد بود!

الگوریتم کبوتر پس از معرفی ، تغییرات زیادی را در نتایج جستجو اعمال کرد ، در اصل وظیفه الگوریتم کبوتر این است که نتایج جستجو را برای کاربران جزئی تر کند و آن ها را بر اساس موقعیت مکانی کاربر ، شخصی سازی کند.

تاثیر الگوریتم کبوتر بر کسب و کار اینترنتی :

حالا سوال اصلی اینجاست که تغییراتی که الگوریتم کبوتر در نتایج جستجو ایجاد کرده ، به نفع کسب و کار اینترنتی بوده یا به ضرر آن؟ در مورد کاربران چطور؟

مطمئنا این الگوریتم در درجه اول به نفع کاربران بوده ، زیرا به جواب های دقیق تر و بهتری دست پیدا می کنند.

اما در مورد کسب و کارهای اینترنتی نظرات متفاوت است ، برخی وب مسترها معتقدند این الگوریتم به ضرر کسب و کار آن ها بوده است و برخی دیگر معتقدند بعد از معرفی این الگوریتم ، کسب و کارشان بهتر شده است.

اصولا وقتی گوگل از الگوریتم های جدید رونمایی می کند ، برخی از سایت ها متضرر می شوند و برخی دیگر از سایت ها ، رتبه خود را در نتایج جستجو بهبود می بخشند ، اما تحقیقاتی که بعد از معرفی الگوریتم کبوتر صورت گرفته است ، نشان داده است که به طور متوسط ، میزان بازدید سایت ها کمتر شده است ولی نرخ تبدیل آن ها افزایش داشته است.

برای مثال ممکن است تا قبل از معرفی الگوریتم کبوتر ، از هر ۱۰۰ نفری که از سایت شما بازدید می کردند ، ۲۰ نفر اقدام به محصولات سایت شما می کردند ، ولی بعد از معرفی این الگوریتم ، تعداد بازدید سایت شما در روز به ۷۰ نفر کاهش پیدا می کند ، ولی تعداد نفراتی که اقدام به محصولات سایت شما می کنند از ۲۰ نفر به ۳۰ نفر افزایش می یابد.

استفاده از الگوریتم کبوتر در جهت توسعه کسب و کار :

بعد از معرفی الگوریتم کبوتر ، اهمیت مبحث سئو محلی به شدت افزایش پیدا کرد ، و خیلی از وب مسترها روی بهبود رتبه سایت خود در نتایج سئو محلی متمرکز شدند.

اگر شما هم جز این دسته از سایت ها هستید و می خواهید از این الگوریتم ، در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم نکات زیر را رعایت کنید :

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر رجوع کنید :

https://webdaran.com/whats-pigeon-algorithm/

 


طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت الگوریتم ,کبوتر ,سایت ,معرفی ,جستجو ,نتایج ,الگوریتم کبوتر ,نتایج جستجو ,معرفی الگوریتم ,موقعیت مکانی ,بازدید سایت ,معرفی الگوریتم کبوتر ,اساس ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اپرا دابلیو دابلیو ای انــــــآر دانـــــــهـ :) فیلم بان دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی و سریالی rosaleesdq75 Homepage پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کینگ اس ام اس کلابی بازی سرگرمی