شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده یکی از جالب ترین ظروف صنایع دستی میناکاری اصفهان می باشد. شکلات خوری مس و میناکاری برای سرو انواع خوراکی ها مانند شکلات , قند , آجیل , گز و . مورد استفاده قرار گیرد. شکلات خوری بشقاب پرنده با ظاهر متفاوت خود می تواند با چیدمانی استادانه دکوراسیون شما را زیباتر کند. قرار دادن شکلات خوری میناکاری بر روی میز پذیرایی تان جلوه ایی خاص برای شما به همراه خواهد داشت. شکلات خوری میناکاری و ارسال آن به سایر نقاط ایران برای مشتریان عزیز می تواند از طریق گاه اینترنتی بازار مینا صورت پذیرد.  

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده

جنس شکلات خوری میناکاری بشقاب پرنده از فلز مس با کیفیت می باشد. که با کیفیتی مثال زدنی توسط استاد کاران مجرب میناکار نقاشی شده. ارتفاع آن 17 و قطر آن در بیشترین حالت 16.5 و قطر مسی پایه آن 9 سانتی متر می باشد. وزن آن نیز در حدود 600 گرم است.  

شکلات خوری مس و میناکاری

رنگ زیبای نارنجی فلز مس می تواند خود بعنوان زینتی برای کالا در نظر گرفته شود. بدلیل قرار دادن ظروف میناکاری در کوره های مخصوص و پخته شدن رنگ آنها لایه ایی محافظ در برابر آب بر روی بدنه تشکیل می گردد. شما می توانید آن را براحتی بشوئید. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید.

شکلات خوری بشقاب پرنده

نقاشی زیبای ختایی و گل شاه‌ عباسی به صورت استادانه بر روی سطح خارجی این شکلات‌خوری طراحی شده نقاشی پرداز آن چنان با ظرافت بر روی آن انجام گرفته که دل عر علاقه مند به ظروف صنایع دستی را بدست می آورد. شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی نفیس برای مناسبت های خاص به دوستان و اقوام خود بدهید.

شکلات خوری میناکاری

حمایت از کالای ایرانی می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی داشته باشد. از این رو بهتر است بجای محصولات لوکس خارجی صنایع دستی وطنی تزئین دهنده دکوراسیون های زیبای ایرانی قرار گیرد تا علاوه بر زیبایی مروج فرهنگ اصیل پارسی نیز باشیم.  

شکلات خوری میناکاری

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده

 

  شناسه محصول: 901283

بازار مینا     BazareMina.ir


میناکاری اصفهان خوری ,شکلات ,میناکاری ,پرنده ,بشقاب ,تواند ,شکلات خوری ,بشقاب پرنده ,خوری میناکاری ,صنایع دستی ,میناکاری بشقاب ,میناکاری بشقاب پرنده ,خوری بشقا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قطعات مورد نیاز صنعت سایت تفریحی و سرگرمی تبادل لینک سایت بیداری اندیشه دانلود برای شما اجناس فوق العاده امیر راهنما تکستفا | متن آهنگ جدید تکسا سانگ رین گراف | RainGraph.ir