آجیل خوری مس و مینا از جمله پرکاربرد ترین محصولات مس و مینای صنایع دستی اصفهان می باشد.  آجیل خوری مس و مینا از طریق سایت برای سراسر کشور امکان پذیر می باشد. بدلیل زیبایی و کیفیت استاندارد, آجیل خوری میناکاری توفیق بسیار خوبی داشته و توانسته نظر مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور بدست آورد. آجیل خوری میناکاری اثر دست هنرمندان مجرب کشورمان می باشد که سالها تجربه و هنر خود را در یک اثر بیادماندنی به نمایش قرار داده اند. در ساخت آجیل خوری مس و پرداز از نقاشی در سطح بالایی بهره برده شده , بنحوی که در نگاه اول چشم بیننده را خیره خود می کند.  

آجیل خوری مس و مینا آجیل خوری مس و مینا

جنس بدنه آجیل خوری از مس با کیفیت بوده که توسط استاد کار ماهر مینا با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته . نقاشی ها طراحی شده بر روی بدنه طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمایی مابین 600 تا 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و پخته می شود. این کار علاوه بر تشکیل لعاب زیبا و براق بر روی آجیل خوری خاصیت ضد آب بودن نیز به آن خواهد بخشید. ارتفاع این آجیل خوری زیبا 13.5 , قطر دهانه 12 و قطر پایه آن 9 سانتی متر می باشد. وزن آن در حدود 300 گرم است.  

 آجیل خوری آجیل خوری

از مهمترین ویژگیهای این کالا اصل بودن و کیفیت بالای آن است. شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی بسیار نفیس در مناسبت های خاص به کسانی که دوستشان دارید بدهید. بدلیل ضد آب بودن , در صورت نیاز می توانید آن را بشوئید . توجه کنید از مواد شوینده بسیار قوی و برس های زبر استفاده نشود . هر گونه ضربه و فشار می تواند به آسیب دیدگی و ریختن لعاب و نقاشی ظرف منجر گردد.  

 آجیل خوری میناکاری آجیل خوری میناکاری

ست کردن 6 تایی این آجیل خوری برای سرو انواع خوراکی ها می تواند جلوه ایی خاص به میزپذیرایی و ویترین منزل شما ببخشد. بدلیل استفاده از رنگ های همه پسند در ساخت ظروف مس و پرداز ,شما می توانید آجیل خوری میناکاری را با دیگر ظروف دکوری خود هماهنگ کنید. ظروف میناکاری اصفهان زیبایی منحصر بفردی به فضاهای دکوری شما خواهد بخشید. هنر دست میناکاران ایرانی در سراسر دنیا باعث افتخار کشورمان است . بسیاری از ظروف نفیس میناکاری اصفهان در موزه های بزرگ دنیا برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی به نمایش گذاشته شده است.  

آجیل خوری میناکاری آجیل خوری میناکاری

کسانی که به زیبایی سنتی دکوراسیون و در عین حال شیک و رسمی اهیمیت می دهند می توانند از محصولات با کیفیت و استاندارد میناکاری بهره ببرند. حمایت از کالاهای مرغوب ایرانی در مقایسه با محصولات لوکس خارجی می تواند بازتاب بسیار مثبتی در اقتصاد فردی تک تک افراد جامعه داشته باشد.

آجیل خوری مس و پرداز آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مس و مینا آجیل خوری مس و مینا

 

  شناسه محصول: 901285

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان خوری ,آجیل ,میناکاری ,مینا ,کیفیت ,اصفهان ,آجیل خوری ,خوری میناکاری ,میناکاری اصفهان ,خواهد بخشید , آجیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گیلان املاک رزینت انتخابات مجلس تری یو پی اس ، باتری یو پی اس ، اینورتر ، استابلایزر شب مو Beautifulmind_0