گلدان مس و میناکاری نمونه ایی از محصولات صادراتی میناکاری اصفهان می باشد. قیمت گلدان میناکاری بر اساس زمان و کار صرف شده استادکاران بر روی آن در نظر گرفته می شود. نقاشی استادانه گلدان میناکاری شده پرداز بگونه ایی است که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می نماید. این محصول از محصولات سفارشی و صادراتی با کیفیت بالا می باشد. قیمت گلدان میناکاری اصفهان با توجه به ظرافت و مرغوبیت محصول بسیار مناسب می باشد.  گلدان میناکاری برای مشتریان عزیز از تمامی نقاط ایران امکان پذیر بوده و در حداقل زمان ارسال می گردد.  

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

جنس گلدان میناکاری از مس مرغوب و با کیفیت بوده که با رنگ های اصل مینا توسط بهترین اساتید میناکاری با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته. طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و به ماندگاری و دوام و همچنین زیبایی خاصی رسیده. ارتفاع گلدان 17 و قطر بدنه در بیشترین حالت 6.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر می باشد. وزن این گلدان نفیس در حدود 300 گرم است.

قیمت گلدان میناکاری قیمت گلدان میناکاری

بدلیل لعاب دار بودن گلدان شما می توانید در صورت نیاز براحتی آن را بشوئید. البته توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه ضربه و فشار به ظروف میناکاری ممکن است باعث ترک خوردن و ریخته شدن لعاب آن گردد که آسیب دیدگی شدیدی برای آن به همراه خواهد داشت.  

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

گلدان میناکاری صادراتی به اندازه ایی زیبا و با کیفیت است که شما می توانید به عنوان هدیه ایی ارزنده در مناسبت های مختلف به دوستان و یا اقوام خود بدهید. البته جفت بودن گلدان زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت و ما توصیه می کنیم بصورت جفت اری شود.

قیمت گلدان میناکاری اصفهان قیمت گلدان میناکاری اصفهان

هنر میناکاری از هنرهای قدیمی ایرانی است که در گذر زمان به ما رسیده . و ما موظف هستیم این هنر و سایر هنر های دستی ایرانی را بصورت صحیح به آیندگان منتقل نمائیم. حمایت از کالای ایرانی باعث می گردد اساتید هنرهای دستی دلگرم تر از قبل رسالت خود را انجام داده و فارغ از رشد صنایع دستی , اثرات مثبت آن در اقتصاد و زندگی تک تک افراد جامعه نمایان گردد.

 گلدان میناکاری گلدان میناکاری

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

 

  شناسه محصول: 901286

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان گلدان ,میناکاری ,گردد ,اصفهان ,دستی ,قیمت ,گلدان میناکاری ,میناکاری اصفهان ,قیمت گلدان ,خواهد داشت ,همراه خواهد ,قیمت گلدان میناکاری ,گلدان مین? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر 1398 مرجع دانلود آموزش نازنین استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن تاج موزیک BaRtAr GrOuP iS a ExCeLLeNt SaiT کارت استخر باد صبا