بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک از نمونه کارهای سبک کلاسیک صنایع دستی برای سلیقه های خاص مشتریان می باشد. زیبایی رنگ ها و طرح های بکار رفته در بشقاب میناکاری دور گرد می تواند شما با به یاد گنبدهای نیلگون اصفهان بیاندازد. در پشت و در یکی از زاویه های بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک قلابی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید براحتی آن را بر روی هر سطحی نصب کنید. بصورت پیش فرض شما می توانید بشقاب میناکاری قاب دار را بصورت لوزی بر روی دیوار قرار دهید اما می توانید بشقاب میناکاری لبه گرد را با چیدمان های دلخواه و سلیقه خود به هر شکلی نصب نمائید. بشقاب میناکاری دور گرد اثر دست بهترین هنرمندان میناکار اصفهانی است که هنر خود را در قالب رنگ و طرح زیبای مینا بر پیکر بی جان فلز ماندگار کرده اند.

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از مس مرغوب می باشد. این بشقاب توسط استادکار مینا با رنگ های مخصوص مینایی و طرح های سنتی به شکل ظروف میناکاری شده در آمده و برای ماندگاری بیشتر نقاشی در کوره های مخصوص با درجه حرارت بالا پخته شده. این امر باعث تشکیل لعاب براق و ضد آبی روی آن می گردد. قطر بشقاب 25 و ابعاد جعبه 35*35 سانتی متر است. وزن بشقاب به همراه جهبه مشبک در حدود 1300 گرم می باشد.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

ظروف جعبه دار و قاب دار میناکاری و بطور مشخص بشقاب جعبه مشبک میناکاری گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشند. چرا که براحتی قابل هدیه دادن و نصب بر روی دیوار یا قرار دادن در دکور می باشند. بشقاب میناکاری دور گرد جعبه مشبک می تواند بصورت هدیه تبلیغاتی نفیسی برای پرسنل و مدیران سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی در نظر گرفته شود.

بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک

کیفیت بشقاب میناکاری دور گرد بسیار بالا می باشد بطوری که اگر بصورت صحیحی نگهدار شود برای سالیان سال زینت بخش منازل و دفاتر شما خواهد بود. هر گونه ضربه و فشار می تواند منجر به ترک خوردگی و ریختن لعاب بشقاب گردد. قاب میناکاری شده دست شما را برای چیدمان های زیباتر باز می گذارد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی نشان از اعتماد به نفس یک فرهنگ و ارزش محصولات هنری آن سرزمین دارد. علاوه بر موضوعات فرهنگی این مسئله باعث می گردد رشد اقتصادی بیشتری داشته باشیم که تاثیر آن در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری لبه گرد بشقاب میناکاری لبه گرد

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901290

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان میناکاری ,بشقاب ,مشبک ,بصورت ,سانتی ,دادن ,بشقاب میناکاری ,هدیه دادن ,توانید بشقاب میناکاری ,جعبه مشبک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلم , اهنگ , خبر , سریال تخته نرد و حکم شرطی آنلاین با پول واقعی روانشناسی نوشته های خاص هاست