شاید برای شما هم سوال باشد که زالو طبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

از گذشته‌های دور و از پزشکان حاذق مانند لقمان حکیم و ابن سینا نقل شده است که استفاده از علق یا همان زالوی طبی می تواند کمک بسیار بزرگی در درمان و یا پیشگیری و یا کنترل بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوستی و عروقی نماید.


اما سوال اینجاست که زالوی طبی چیست و چطور می توان به آن اطمینان کرد خوشبختانه زالوی طبی اگر از نژاد مطلوبی باشد هیچ گونه ضرر و زیانی برای موجودات زنده دیگر مانند دامها و انسان نداشته و بالعکس دارای سود و مزیت های بسیار زیاد برای ما می باشد.
زالوهای طبی در نژادهای مختلفی در سطح دنیا شناخته شده اند که مهمترین این نوع زالو ها در ۳ نژاد مطرح هیرودومدیسینالیس ( مدیسا) و هیرودواورینتالیس ( اورینتال) و هیرودو وربانا ( وربانا) می باشد .
پرورش دهندگان و همچنین مصرف کنندگان این نوع زالوها که پزشکان طب سنتی و مراکز زالو درمانی هستند از این سه نژاد برای زالو درمانی استفاده می کنند و نباید در این زمینه ترسی داشت.

ایران زالو دات کام


ایران زالو دات کام زالو ,نژاد ,چیست ,زالوی ,زالو درمانی ,کاربردهایی دارد؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم اردیبهشت پرسش مهر ۱۸ سال تحصیلی ۹۷-۹۶ مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران مرکز اخبار اجتماعی تتلووووووووو ششم فارابی وب سایت تخصصی معماری ملودی ها