اگر صاحب کسب و کار باشید حتما برای انتخاب مبلمان اداری شرکت خود دچار سردرگمی شدهاید. کار سختی نیست اما باید چند نکته را رعایت کنید. اگر بپرسید مبلمان اداری مناسب چه ویژگیهایی دارد قسمتی از این کار را به خود شما میسپارم. چرا که در درجه اول و آخر تصمیمگیرنده شما هستید. اما پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب و این مقاله را مطالعه کنید.
مبلمان اداری مناسب بر اساس مولفههای مختلفی انجام میشود. نوع دکوراسیون شما، نوع پارتیشن اداری ، متراژ فضا، رنگهای به کار برده شده در فضا، تعداد مورد نیاز، در نظر گرفتن نوع حرفه و … همگی برای مبلمان باید در نظر گرفته شود تا شما انتخابی بی نقص از آب در بیاید. همچنین جنس روکش و راحتی مبلمان اداری نیز باید توجه ویژهای داشته باشید. برای مبلمان تنها به ظاهر آن بسنده نکنید. این که تا چند سال فضای دکوراسیون اداری شما را تحت تاثیر قرار بدهد نکته مهمی است که راحتی شما را در حین نشستن تضمین کند. زمانی که در محیط اداری خود احساس آرامش داشته باشید، امکان پیشرفت شغلی و در نهایت سازمان شما بیشتر محقق میشود. چرا که میز و مبلمان اداری از وسایلی هستند که کارمندان همه روزه با آنها سر و کار دارند. پس اهمیت مناسب بودن آن حرف کمی نیست. از همین رو پیشنهاد میکنیم با افراد خبره در این حوزه م داشته باشید.
انتخاب مبلمان اداری مناسب با بودجه شما
شاید فکر کنید این موضوع برای قدم آخر انتخاب است، اما من آن را نقض میکنم. برای مثال اگر همه جوانب را هم در نظر بگیرید و تمامی ویژگیهای یک مبلمان را بررسی کنید و به مرحله تعیین قیمت برسید کار برایتان کمی مشکل میشود. فکرش را بکنید کلی زمان صرف بررسی محصولات کردهاید و سپس در مرحله تعیین قیمت با مشاور به تفاهم نرسید.
برای هر وسیلهای اولین قدم این است که بودجه نهایی خود را به نده اعلام کنید. با این کار در زمان خود و افراد مشاور صرفهجویی میکنید. تنوع مدلهای مبلمان در بازار به قدری زیاد است که شما باید برای انتخاب خواستههای خود، به ویژگیهای آن الویت بدهید. یکی از ویژگیهایی که میتوانید آن را فیلتر کنید مشخص کردن بودجه شماست. در این صورت مشاور یا نده با توجه به مبلغ پیشنهادی شما، گزینههایی را پیش رویتان میگذارد.
برای اطلاعات بیشتر مقاله ” عوامل موثر در قیمت مبلمان اداری ” را بخوانید.
بر اساس متراژ اتاق، مبلمان اداری را انتخاب کنید
پس از تعیین مقدار هزینه قابل پرداخت، حال فضایی که قرار است برای مبلمان اداری مناسب اقدام کنید را در نظر بگیرید. شما باید بدانید که چه تعداد افراد روزانه در این اتاق حضور خواهند داشت. حال بر اساس آن تعداد، چه مدل مبلمانی را انتخاب کنیم که از فضا بهترین استفاده را داشته باشیم. اگر در فضای اداری شما، مبلمان فضای زیادی را اشغال کنند برای جابجایی آن دچار مشکل میشود. همچنین فرض کنید در این اتاق یک جلسه رسمی برقرار شود. مهمانان چگونه از بین مبلمان رد شوند؟ شاید لازم باشد مابین جلسه فردی از اتاق خارج شود، در این لحظه همه مهمانان باید جای خود را تغییر دهند تا فرد بتواند از اتاق بیرون برود. این کار جنبه زیبایی در کسب و کار حرفهای شما ندارد.
مسلما در فضای شرکت وسایل دیگری نیز وجود دارد. حتما برای سازماندهی اسناد خود یک کمد دارید. میز اداری که معمولا وسط اتاق قرار میگیرد خود فضایی را اشغال میکند. شما باید فضای این وسایل را نیز در نظر بگیرید.
برای آسان شدن راه، تمامی مراحل این کار را به گروه مهندسی مکعب بسپارید. کارشناسان با تجربه این شرکت تمامی جوانب را بررسی و بهترین پیشنهاد را به شما میدهند.
نرم افزار حقوق و دستمزد مبلمان ,اداری ,اتاق ,داشته ,میشود ,فضای ,مبلمان اداری ,برای ,اداری مناسب , مبلمان ,انتخاب مبلمان ,مبلمان اداری مناسب ,انتخاب مبلمان ا? منبع
درباره این سایت