قالیشویی

قالیشویی یک از مشاغل خدماتی است که در سالهای اخیر رواج زیادی داشته است. با گسترش فرهنگ شهر نشینی و سپس آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ و سپپس در شهرهای کوچکتر یکی از مشاغلی که به شدت مورد نیاز بود قالیشویی نام داشت. محدودیت فضا، نداشتن امکانات کافی جهت شستشو، افزایش تعرفه های آب، کمبود آب و زندگی صنعتی به همراه کمبود وقت افراد، همگی موجب افزایش تقاضای شستن فرش و قالیچه به شرکتها و موسسات مربوطه است. با توجه به افزایش رشد تقاضا انواع موسسات و شرکتهای شستشوی فرش و قالیچه در تهران و شهرهای دیگر به سرعت شروع بکار نمودند و هر کدام سعی در کسب رضایت مشتری و افزایش سهم بازار خود دارند. در حال حاضر با وجود تعداد بسیار زیاد شرکتهای قالیشویی، رقابت شدیدی در این حرفه وجود دارد. از طرفی مشتریان بدنبال یافتن قالیشویی در جردن با بهترین کیفیت خدمات و کمترین قیمت هستند. ویژگیهای یک قالیشویی با خدمات با کیفیت و مطلوب به شرح ذیل است.



بهترین خدمات قالیشویی

از جمله بهترین خدمات قالیشویی از دید مشتریان و مصرف کنندگان ارائه خدمات با کیفیت بالا و کمترین هزینه است. یک قالیشویی خوب در درجه اول باید کسب رضایت مشتری و مشتری مداری را سرلوحه کسب و کار خود قرار دهد. نحوه ارتباط با مشتری و آموزش افراد مرتبط با مشتری در برقراری ارتباط توام با احترام بسیار اهمیت دارد. در واقع آنچه در ذهن مشتری ماندگار است نحوه برخورد محترمانه پرسنل با آنهاست که حائز اهمیت است. سایر موارد در ارائه بهترین خدمات قالیشویی زمان دریافت و تحویل به موقع فرش، شستشوی باکیفیت با مواد با کیفیت، رعایت اصول بهداشتی و شرعی در شستشو، تحویل انواع فرش و قالیچه در کاورهای مناسب جهت جلوگیری از کثیف شدن آنها حین تحویل، لول کردن فرشها پس از خشک شدن کامل، تحویل فاکتور رسمی و معتبر از جمله خدماتی است که از اهمیت بالایی جهت جلب رضایت مشتریان برخوردار است. رعایت موارد و نکات مد نظر مشتری و انجام کار طبق خواسته مشتری از دیگر نکات مهم در جلب رضایت مشتری محسوب می شود. در برخی موارد دیده شده که افراد حین دریافت فرش نظرات مشتری را شنیده و قول مساعد جهت اجرای آن داده ولی هنگام تحویل، مشتری با چیز دیگری روبرو می شود.



قیمت مناسب قالیشویی

قیمت مناسب قالیشویی و هزینه ارزان یکی از عوامل مهم در نظر مشتریان است. با توجه به هزینه های بالای زندگی افراد زیادی بدنبال قالیشویی با کمترین و ارزانترین قیمت هستند. در واقع کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب و ارزان از نظر مشتری مهم جلوه می کند. یکی از موارد مهم در هزینه قالیشویی ارائه فاکتور طبق لیست قیمتهای اعلام شده در ابتدای کار است. تنظیم فاکتور رسمی مطابق لیست قیمت و موارد توافق شده از نظر مشتری بسیار اهمیت داشته و یک قالیشویی موفق رعایت این نکات را همواره در نظر می گیرد. همچنین تعیین هزینه حمل و نقل، نرخ انواع مواد شوینده و انواع مختلف شستشو از دیگر نکات مهم در قیمت شستشوی فرش است. در نهایت تمام این موارد در سایه خوش قولی و تحویل و دریافت به موقع فرش موجب کسب رضایت مشتری و افزایش سهم بازار در فضای بشدت رقابتی امروز خواهد گردید.

شماره تماس چهار رقمی : 1846

آدرس سایت : www.carpetiranmehr.ir
خندانده قالیشویی ,مشتری ,قیمت ,خدمات ,موارد ,رضایت ,رضایت مشتری ,بهترین خدمات ,قیمت مناسب ,خدمات قالیشویی ,دیگر نکات ,بهترین خدمات قالیشویی ,قیمت مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی ترک گناه الان بخر تحویل بگیر جدیدترین مدل مبل راحتی ،قیمت مبل راحتی مطلب فروشگاه سایت بلاگ بیست ناظر سافت | NazerSoft تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته، کنکور و دانشگاه wordpresslearning