رنگ گالوانیزه از رنگ های مناسب برای رنگ آمیری ورق های گالوانیزه و سطوح فلزی میباشد. ورق هایی که گالوانیزه هستند را نمیتوان با رنگ های معمولی رنگ آمیزی کرد و باید از رنگ گالوانیزه استفاده نمود.

مزایای رنگ گالوانیزه

رنگ گالوانیزه از پایداری بسیار خوبی برخوردار میباشد و میتواند چسبندگی به نسبت بهتری را با سطح بر قرار کند. رنگ گالوانیزه بعد از آنکه بر روی سطوح اعمال شود به سختی قابل جدا شدن خواهد بود که در نتیجه سطح حفاظت آن از فلز به مراتب افزایش خواهد یافت و همچنین نیازی به رنگ آمیزی مجدد در مدت زمان کوتاه نمیباشد. میزان خوردگی فلز به دلیل چسبندگی بالا به پایین ترین حد خواهد رسید.

از مزایای رنگ گالوانیزه باید به مقاومت آن در برابر حرارت اشاره نمود. مقاومت رنگ گالوانیزه در برابر حرارت بسیار بالا است و میتواند درجه حرارت بالایی را به راحتی تحمل کند. تحمل دمای بالای رنگ گالوانیره این قابلیت را ایجاد کرده که بتوان از آن در رنگ آمیزی سطوح مختلف پالایشگاه ها، اسکله ها و خطوط انتقال نیرو استفاده نمود. یکی از مهترین عواملی که رنگ های معمولی را تحت تاثیر قرار میدهد حرارت میباشد و موجب ذوب شدن و یا کاهش کیفیت آن میشود. رنگ گالوانیزه در برابر حرارت و ذوب شدن کاملا مقاوم است.

از مزایای رنگ گالوانیزه میتوان زود خشک شدن آن را نامید. رنگ های گالوانیزه در مدت زمان بسیار کوتاهتری نسبت به سایر رنگ ها خشک میشوند و پروژه رنگ آمیزی بسیار زود تر تمام خواهد شد. بخصوص اگر قرار باشد تا پروژه بزرگی رنگ آمیزی شود در نتیجه زود خشک شدن آن یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید.

رنگ گالوانیزه به هیچ وجه بعد از خشک شدن و همچنین گذشت سالها پوسته پوسته نمیشود. رنگ های معمولی اینگونه نیستند و بعد از گذشت رمان کوتاهی به صورت پوسته پوسته در می آیند. اگر رنگ گالوانیزه به صورت پوسته پوسته در آید مطمئنا رنگ از نوع نامرغوب بوده و یا رنگ کار تسلطی بر روی رنگ آمیزی نداشته است.

از مهمترین مزایای رنگ گالوانیزه که باید به آن اشاره شود تطابق آن با شرایط آب و هوایی مختلف میباشد. این نوع رنگ میتواند با هر نوع شرایط آب و هوایی بدون آنکه با مشکلی روبرو شود سازگاری داشته باشد.

نحوه رنگ آمیزی با رنگ گالوانیزه

برای رنگ آمیزی با رنگ گالوانیزه ابتدا سطحی که قصد رنگ کردن آن را دارید به خوبی باید خشک شود. در صورتیکه سطح به خوبی خشک نشده باشد رنگ نمیتواند چسبندگی خوبی را با سطح ایجاد کند و  پس از مدتی جدا خواهد شد. اگر سطح مورد نظر دارای زنگ زدگی باشد بهتر است به خوبی از زنگ زدگی پاک شده و سپس رنگ آمیزی را شروع کنید. یک سنباده زنی ساده میتواند سطح را برای رنگ آمیزی با رنگ گالوانیزه آماده کند.

رنگ گالوانیزه را از نوع با کیفت تهیه کنید و باید توجه داشته باشید که هر رنگی نمیتواند از لحاظ کیفی در سطح مناسبی قرار داشته باشد. رنگ گالوانیزه ای که کیفیت خوبی نداشته باشد به خوبی بر روی سطح نمینشیند و بعد از مدتی از جای خود بلند میشود. برای اطلاعات بیشتر می توانید باشرکت مبتکران صنعت رنگ و رزین تماس بگیرید


باسکول | باسکول دیجیتال گالوانیزه ,آمیزی ,خوبی ,پوسته ,حرارت ,میباشد ,برابر حرارت ,پوسته پوسته ,داشته باشد ,صورت پوسته ,استفاده نمود ,صورت پوسته پوسته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دختر شهر آفتاب انجام پروژه هایdatabase gamespot لبخند تو تعادل شهر را برهم میزند رئیسی davidvilla نقشه های معماری اپل کیک،دنیای اپل