دانلود فیلم Punk Samurai Slash Down 2018

دانلود زیرنویس فیلم Punk Samurai Slash Down 2018

فیلم سینمایی Punk Samurai Slash Down 2018 به زبان فارسی پانک سامورایی پایین خراب کن ، یک فیلم ژاپنی در سبک موضوعی اکشن و درام است که توسط گاکوریو ایشی کارگردانی شده است. فیلمنامه نویسان کانکورا کادو و کو ماچیدا هستند که داستان فیلم را نوشته اند.

این فیلم که نام اصلی آن در کشور میزبان Panku-zamurai, arete sôrô به ثبت رسیده، در تاریخ 30 ژوئن 2018 به اکران در آمد. از جمله بازیگران سرشناس ژاپنی فیلم را می توان گو آیانو، کیکو کیتاگاوا و شوتا سومتانی عنوان نمود.

لینک های دانلود قرار داده شدند.

 

  • • درباره داستان فیلم آمده است :

مردی به نام کیک یونشینین بیکار است و در تلاش برای پیدا کردن شغلی دائمی، او در اتفاقی ناگوار، فردی را قتل می رساند و فراری می شود، طولی نمی گذرد که بازداشت می شود و به زندان می رود. حال او در فکر راهی برای در رفتن از زیر طناب اعدام است.

» تایم پلی: 2 ساعت و 10 دقیقه

» زبان: ژاپنی + زیرنویس فارسی


تاینی ویدئو - دانلود و پخش آنلاین فیلم ، سریال و انیمیشن فیلم ,دانلود ,down ,slash ,samurai ,punk ,down 2018 ,slash down ,samurai slash ,punk samurai ,داستان فیلم ,punk samurai slash منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

139313941395 خزان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه ارزان bestmusic4you زَواف | زبان و ادبیات فارسی اجناس فوق العاده نشریه پیک دانش