در فایلسو می توانید:

- به بیش از 10 میلیون منبع لاتین رایگان دسترسی داشته باشید
- بیش از 100 میلیون منبع لاتین اختصاصی جستجو کنید و آنها را درخواست دهید.
- گاه اختصاصی برای فایل های خود ایجاد کنید (رایگان)
- فایل های سایر کاربران را بید (بازاریابی)

راهنمای جستجو داخل سایت

 شما می توانید با استفاده از جستجوگر قدرتمند سایت، به حدود 100 میلیون منبع الکترونیکی دسترسی داشته باشید که پس ثبت درخواست، فایلسو آنها را تهیه و برای شما ارسال می کنند.

راهنمای درخواست منابع الکترونیکی (جستجو توسط ما)
با استفاده از صفحه ثبت درخواست، می توانید جزئیات منبع درخواستی خود را ارسال کنید تا فایلسو آنها را جستجو و نتیجه را به شما اعلام کند. دقت کنید درخواست جستجو کاملا رایگان است.
راهنمای پیگیری درخواست
شما می توانید با داشتن کد پیگیری و ایمیل خود از طریق صفحه پیگیری درخواست وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید و با فایلسو ارتباط داشته باشید.
شما می توانید بدون نیاز به داشتن دامنه یا هاست، یک گاه فایل رایگان بسازید. سپس با اضافه کردن فایل های قابل خود (فایل های گرافیکی، پروژه های اختصاصی خودتان، منابع لاتین و هرنوع فایل قابل ) به این گاه، کسب درآمد کنید.
در حالتی که نوع بازاریابی را انتخاب نمایید، گاه شما فایل هایی که دیگر کاربرها برای قرار داده اند را نمایش می دهد و به ازای هر از طریق گاه شما، 15 الی 70 درصد از قیمت فایل به عنوان پورسانت برای شما در نظر گرفته می شود.

کافی است اران را به سمت گاه اختصاصی خودتان جذب کنید و به راحتی کسب درآمد نمایید.


دسترسی به فایلسو کلیک کنید


دانشجویان ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز فایل ,فایلسو ,جستجو ,رایگان ,گاه ,درخواست ,میلیون منبع ,داشته باشید ,قابل ,منابع لاتین ,فایلسو آنها ,دسترسی داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فنگ شویی ساخت و قیمت اسکلت فلزی | گروه صنعتی آونگ gamersm سازمان خیریه آبشار عاطفه ها شعبه بروجن پی سی پرس وبلاگ شخصی ناوک