در برخی موارد دیده شده که سایت سرگرمی منابع معتبری برای تولید محتوا ندارند و با پیام ها و سو استفاده هایی که از مردم میکنند می تواند برای برخی باعث مشکل های فراوان شود این سایت ها که بیشتر طیف وسیعی از جوانان را در بر گرفته به تولید محتوایی با نام سرگرمی عکس 18 می پردازند تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب سایت خود کنند . سایت هایی متقلب و دروغ گو که از سرگرمی جوانان سو استفاده میکنند و به دروغ به نشر اخبارهای دروغین میپردازند.

شیلا خداد سرگرمی

در بسیاری از این سری سایت ها دیده شده که عضویت دارند و هر کسی که عضو گروه ایمیلی آنها شوند برای آنها عکس هایی بی ارزش ارسال میکنند و فقط پیام های تبلیغاتی ارسال میکنند. این اینجا اعلام میکنم که اگر سایتی با این موضوعات دیدید سریع از آن خارج شوید . در ت این سایت های طیف گسترده ای از منابع خبری را می توان دید که سرگرمی از سنین کودکی 7 ساله شروع میشود و تا سنین 50 سالگی با اخبارهای مختلف و پیام های متفاوت ذهن افراد را درگیر میکنند.

سایت سرگرمی الناز شاکردوست

در جامعه مجازی ایران مشکلات انبوهی وجود دارد که به دلیل اینکه افراد بی توجه هستند و از فضای مجازی درس عبرت نمیگیرند همیشه در دام اینجور افراد می افتند . برای جلوگیری از این مشکلات ما به اخبارهایی که در سال 2016 در بین کاربران پخش میشد یاد میکنیم و میبینید که این مشکلات کمی نیست که در بین افراد جای گرفته است . در پستهای بعدی بیشتر در مورد این مشکلات اجتماعی صحبت میکنیم.

 


عبادی سایت ,میکنند ,سرگرمی ,مشکلات ,افراد ,هایی ,ارسال میکنند ,سایت سرگرمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چت:چتروم:بروزچت، بروز گپ، شیراز چت، اول چت، کاکو چت، چتروم شلوغ سی اف جی دی ال | تخصصی کانتر استریک خاطرات و تجربیات یک هنرمند ساده :)) طاقت بیار فروش تجهیزات و قطعات کامپیوتر انجام پروژه های شبیه ساری دانلود برای شما دانلود اهنگ