گریس پمپ سطلی پنوماتیکی فایربال با کارایی بالا با نسبت فشار 1 : 50 و فلوی خروجی بالا و یکنواخت کار می کند. عملکرد بدون توقف و عمر طولانی، ساخت بدنه پمپ از آلیاژ با کیفیت عالی و ماشینکاری دقیق اجزای پمپ، قطعات مقاوم در برابر سایش، قابلیت حمل آسان در محیط  کار از مزایای گریس پمپ سطلی پنوماتیکی فایربال  می باشد.

گریس پمپ سطلی پنوماتیکی ساخت گراکو آمریکا دارای کیفیت بسیار بالایی است. این دستگاه گریس پمپ بادی یک پکیج کامل می باشد که دارای یک گریس پمپ سطلی پنوماتیکی صنعتی، یک عدد شلنگ فشار قوی، کلت یا گان فشار قوی گریس، مخزن 16کیلویی، لاستیک یا صفحه فلاورپلیت که روی گریس قرار میگیرد تا مواد گریس را تحت فشار قرار دهد، واحد مراقبت هوا(شامل فیلتر، رگلاتور، روانکار) که برای تمیز کردن باد و تنظیم فشار ورودی باد استفاده میشود که در مسیر هوای ورودی به گریس پمپ قرار میگیرد ، 2 عدد چرخ یا چرخ دستی که زیر مخزن نصب میشود می باشد. این پکیج کامل گریس پمپ سطلی پنوماتیکی بدون نیاز به هیچ قطعه دیگر آماده برای استفاده می باشد.

ویژگی های عالی گريس پمپ های سطلی پنوماتیکی موجب شده که این دستگاه  در کارخانجات صنعتی ،ماشین آلات راهسازی ،تعمیرگاهای اتوبوس و ماشین آلات حمل و نقل سنگین، صنایع خودروسازی، کشاورزی، دریایی، ساختمانی و صنعتی استفاده شود.

ویژگی های گریس پمپ سطلی پنوماتیکی

1- مناسب برای کاربردهای با حجم بالا و عملکرد پایدار.

2- کارایی راحت و نصب آسان

3- پکیج کامل گریس پمپ سطلی پنوماتیکی برای قابلیت حمل راحت تر.

4- راه حل مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای گریس کاری آسانتر.

نوع دیگری از گریس پمپ سطلی به صورت دستی می باشد. این مدل گریس پمپ ها برای کارگاههای کوچک، اتوسرویس ها و مکانهایی که کمپرسور هوا وجود ندارد مناسب هستند. مخزن این گریس پمپ ها 3،5 ، 16 و 20 کیلویی می باشد. دارای شیلنگ و نازل گریس هستند و برای روانکاری ماشین آلات گزینه مناسبی می باشند. 

 

شرکت توان پایش تامین کننده انواع گریس پمپ سطلی پنوماتیکی و سطلی دستی می باشد.


گریس پمپ گریس ,سطلی ,پنوماتیکی ,فشار ,استفاده ,آلات ,سطلی پنوماتیکی ,پکیج کامل ,ماشین آلات ,کامل گریس ,قرار میگیرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تا موفقیت فروش با عملکرد بالا سئو و تولید محتوا 3H0104ev دانلود فایل های کمیاب اخبار تکنولوژِی و بازی های کامپیوتری عکس بازیگران Digiheart تجهیزات شبکه | کابل شبکه