در این سال، دوچرخه سواری من برای اولین بار در کریسمس سوار می شود. خوب، فقط اگر باران، باران یا یخی نیست. و هیچ راهی در جهنم وجود ندارد که من توربو یا غلطک را لمس کنم.

 

دلیل؟ به سادگی، روزی که کریسمس در سال جاری تاس است، بدان معنی است که من در خانه خواهم بود و نه از دوره جشن برای گشت زنی در بزرگراههای انگلستان (و ولز) استفاده خواهم کرد.

 

من برای یک لحظه باور ندارم که یک چرخش آسان در 25 دسامبر به هیچ وجه بر نژاد من تاثیر نخواهد گذاشت در سال 2019. من یک سوار آماتور هستم، دستاورد های حاشیه ای ما نیستند. اما من واقعا دوست دارم دوچرخه سواری کنم، بنابراین می توانم آن را در یک روز نادری انجام دهم، وقتی که جاده ها تقریبا خالی هستند، اما برای واکرهای خندان و شاید باقی مانده های سورتمه و گوزن های شمالی.

 

با این حال، بسیاری از کت و شلوار و کریسمس سوار شده اند. آیا این فداکاری است؟ آیا خودخواهانه است؟ تا حدودی بی معنی است؟

 

یک روز بهبودی به سادگی می تواند به راحتی به فضا در تقویم منتقل شود که کیت خیابان و روز سخنرانی ملکه را نشان می دهد، و در عین حال، در حالیکه جهان روی مبل می خوابانده است، به شدت محکم است.

 

ما از جوانب مثبت خواسته بودیم که آنها را انجام می دادند و از بهترین مربیان مشاوره می گرفتند .

 

بهترین سواران چه کار می کنند؟

 

تیفانی کرومول کابول ها را می کشد تصویر: Luc Claessen / Stringer از طریق گتی ایماژ

 

دوچرخه سواران حرفه ای مقدار زیادی از دوچرخه سواری را صرف می کنند - و در عین حال اکثریت قریب به اتفاق در روز کریسمس نیازی به انجام کار روزانه ندارند.

 

تیفانی کرمول، Canyon-SRAM به ما گفت که او یک چرخش آسان دارد، که روز قبل از حماسه بازی کند.

 

"کریسمس سال جاری مربی من خوب بوده است و فقط در یک ساعت بازیابی بازی قرار داده است. سوار بر اسب سوار می شود که مورد نیاز است.

 

"من در آدلاید هستم و ما یک حماسه کریسمس سوار است که تبدیل به سنت شده است - 200 کیلومتر سوار از شهر به ساحل جنوبی و بازگشت دوباره.

 

"بعد از آن صبح روز بعد، یک روز صبح آسان است که سوار شید. اغلب یک زن و شوهر از کافه در ساحل باز هستند، بنابراین این یک راه عالی برای شروع روز است. سپس به طور معمول من فقط یک ناهار کریسمس با خانواده ام دارم. هیچ چیز دیوانه ای نیست من فقط از جشن ها لذت می برم. "

 

سوار بریتانیایی آلیس بارنز از یک خانواده محور دوچرخه سواری می آید و معمولا خارج می شود - اما گفت: "به طور سنتی اگر من در خانه هستم، پس بله دوست دارم سوار شوم. اما این سال من در روز کریسمس پدر و مادر من نیستم، بنابراین من در دوچرخه نیستم. "

 

 

Yanto Barker با وجود بازنشستگی هنوز از دست می رود

 

Yanto Barker، پیشگام بریتانیایی پیشین، حتی در دوران بازنشستگی هم نیست.

 

"من همیشه در روز کریسمس آموزش دیده ام. معمولا بین 1h30 و 2h30. چند تا از آنها برای اولین بار بعد از چند ساعت و سپس برای ناهار به خانه می آیند، من هم اکنون می توانم صادقانه بگویم اگر می توانم از آن عبور کنم. او گفت: "واقعا کمک می کند تا از ناهار کریسمس من لذت ببرم و به من کمک کنم احساس کنم که من آن را به دست آورده ام."

 

"پیش از این هرگز مسئله ای پیش نیامده بود، همه می دانستند که تمرینات من برای اولین بار در زمانی که من یک طرفدار بودم، پس از آن بچه ها را نداشتم، بنابراین اکنون متفاوت است. من باید سخت کار کنم تا مذاکره کنم، اما در مذاکره بسیار خوب هستم، اما هنوز هم اتفاق می افتد. "

 

این فقط جوانب مثبت نیست. سواران آماتور نیز در آن هستند - هرچند برای کسانی که در زمان کوتاه تمرکز قابل توجهی روی شدت وجود دارد.

 

کامرون فریزر از تیم نژاد نون-سیگما ورزشی-لندن به ما گفت: "در روز کریسمس خودم و چند تن از هم تیمی هایم میروند یا در حال رفتن به جاده یا پریدن در Zwift در سراسر کشور به منظور تثبیت برای مسابقات لیگ زمستان که در سراسر جاده خارج از فصل اجرا می شود. "

 

البته، تیم دارای فهرستی است که شامل یک سوار سابق UCI قاره ای، بریتانیا Land Speed ​​Record Holder و National Champions Championship است، اما هنوز هم تمام کارکنان تمام وقت در کنار دوچرخه سواری هستند.

 

"به دلایل روشن برای حفظ شدت در طول دوره جشن و همچنین ایجاد اشتها خوب قبل از کریسمس شام وجود دارد، اما همچنین زمان خوبی برای رفتن به دوچرخه و نگه داشتن سر تازه. فریزر گفت: جاده ها اغلب بسیار خالی هستند.

 

مربیان چه می گویند؟

به همین دلیل است که سواران فکر می کنند، اما بسیاری از آنها عروسک های برنامه آموزشی هستند - در مورد کسانی که رشته ها را می کشند؟

 

یان واتسون (coachwatto.com)، مربی واجد شرایط بودن دوچرخه سواری بریتانیا می گوید: سوارکاری کریسمس "چیز بدی برای انجام دادن نیست"، اما تاکید می کند که ما باید راحت یک روز را نیز داشته باشیم.

 

"بیرون رفتن برای چرخش زودهنگام برای خروج از خانه و شام کریسمس خود را به دست آورید، خوب است و کار بدی نیست. مطمئنا وقتی که فکر می کنید دیگران نتوانند تمرین ذهنی خود را از دست می دهند، می توانند به شما کمک کنند. این می تواند شما را به یک قدم جلوتر از بازی تبدیل کند. "

 

"با این حال، تنها یک روز است، و فصل [جاده] هنوز راه خوبی است. زمان زیادی برای گرفتن برخی از آموزش های کافی وجود دارد و شما برای آموزش غیرممکن نمی شوید.

 

"به عنوان دوچرخه سواران، ما صرف وقت زیادی برای ورزش میکنیم، صرف نظر از سطح سواری ما، گاهی اوقات به خاطر قربانی بودن زمان خانواده و دوست ما. این یک روز است که شما می توانید برخی از زمان را به آنها بدهید. "

 

اگر شما نمی توانید بیرون بیایید و خانواده و دوستانتان را ناراحت نکنید، پیشنهاد می کند که برنامه خود را برای حرکت یک روز استراحت در نظر بگیرید.

https://www.cyclingweekly.com/


آموزش دوچرخه سواری کریسمس ,دوچرخه ,سوار ,سواری ,جاده ,وجود ,دوچرخه سواری ,کریسمس سوار ,برای اولین ,وجود دارد ,زیادی برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فری دانلود Aferat beaury تخفیف اخبار گردشگری ایران هک و ترفند دانلود آهنگهای به روز ایرانی