کشکول ملیله کاری سایز بزرگ یکی از زیباترین محصولات صنایع دستی با ظاهری لوکس می باشد. کشکول ملیله کاری می تواند در ویترین شما به زیبایی بدرخشد و دکوراسیون شما را زیباتر کند. كشكول مليله کاري موردی مناسب برای هدیه دادن و جهیزیه نوعروسان می باشد. ظروف ملیله کاری قیمت مناسبی داشته و قابل تهیه برای همه اقشار جامعه می باشد. ملیله کاری اصفهان از مرغوبیت خاصی برخوردار است که بر همین اساس مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. 

کشکول ملیله کاری سایز بزرگ کشکول ملیله کاری سایز بزرگ

جنس این کشکول زیبای ملیله از مفتول های مسی باریک می باشد که به دقت فراوان توسط هنرمندان تغییر شکل داده شده و به نقوش زیبای هنری تبدیل گشته . سپس در کنار هم قرار گرفته و پس از لحیم کاری و آبکاری نقره به ظروف زیبای ملیله تبدیل گشته. ارتفاع این کشکول ملیله 23 و عرض آن 20*12 سانتی متر می باشد. وزن تقریبی آن در حدود 300 گرم است.  

کشکول ملیله کاری کشکول ملیله کاری

این کشکول و سایر ظروف دیگر ملیله کاری می تواند هم به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان شما در نظر گرفته شود و هم به بدلیل قیمت مناسب برای تکمیل ظروف ظروف دکوری جهیزیه نوعروسان تهیه شود.

كشكول مليله کاري كشكول مليله کاري

از این کشکول می توان به عنوان ظروف سرو شیرینی , گز , شکلات , آجیل و هر نوع خوراکی دیگر استفاده نمود. این کشکول در صورتی که نیاز به شستشو داشته باشد می تواند با آب و مواد شویده تمیز گردد ولی دقت فرمائید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید تا عمر طولانی تری داشته باشد.  

ظروف ملیله کاری ظروف ملیله کاری

زیبایی هنر ملیله اصفهان باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد . در صورت حمایت از کالاهای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی علاوه بر اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی کمک بسیار زیادی به رشد اقتصادی کشور نیز نموده ایم که این کار تاثیرات همه جانبه ایی در زندگی همه افرار جامعه خواهد داشت.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

کشکول ملیله کاری سایز بزرگ کشکول ملیله کاری سایز بزرگ

  شناسه محصول: 901244

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان ملیله ,کاری ,کشکول ,ظروف ,اصفهان ,داشته ,ملیله کاری ,کشکول ملیله ,داشته باشد ,سایز بزرگ ,کاری سایز ,اصفهان کشکول ملیله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گلخانه سبز موج کویر خبر های جدید دانلود آهنگ | دانلود فیلم بهترین سایت bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی ویستا طرح # ابــــوالــفـضــل ســلـیـمـانــے # فیلم , سریال , اهنگ , خبر