پارچ مسی ميناکاری ارتفاع 8 سانتی متر یکی از محصولات ویژه میناکاری است که با وجود اندازه کوچک خود کاربرد فراوانی دارد. پارچ مسی ميناکاری می تواند هم به عنوان زینت بخش دکوراسیون شما باشد و هم مورد استفاده قرار گیرد. از پارچ مسي ميناکاري شده برای سرو شکر , سس و . استفاده می شود. علاوه بر آن بدلیل داشتن رنگ های زیبا و شاد , پارچ مسی میناکاری شده قابل ست شدن با ظروف دیگر دکوری است. پارچ کوچک میناکاری اثر دست هنرمندان اصفهانی و تحفه ایی ناچیز پیشکش علاقه مندان هنر های دستی ایران است.  

پارچ مسی ميناکاری ارتفاع 8 سانتی متر پارچ مسی ميناکاری ارتفاع 8 سانتی متر

جنس این پارچ کوچک میناکاری از مس می باشد که با هنر دست هنرمندان و رنگ های زیبا و شاد به محصول مینا کاری تبدیل شده. ارتفاع آن 8 و عرض آن 5 سانتی متر می باشد. ظرافت در ساخت و طرحی از ویژگیهای این پارچ کوچک می باشد.  

پارچ مسی ميناکاری پارچ مسی ميناکاری

پارچ مسي ميناکاري شده را شما می توانید به عنوان موردی مناسب برای هدیه به دوستان و اقوام خود در نظر بگیرید. در صورت استفاده از آن ممکن ست به هر دلیلی نیاز به شستشو داشته باشد . در این صورت برای تمیز کردن آن شما می توانید از آب و مواد شوینده استفاده نمائید. فقط توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید.  

پارچ مسي ميناکاري شده پارچ مسي ميناکاري شده

ظروف میناکاری در صورت قرار نگرفتن در برابر ضربه و فشار می تواند عمر بالایی داشته باشد. البته مورد استفاده این پارچ منحصر به دکور منزل نیست و شما می توانید در هر جایی که نیاز به تغییر فضا به حال و هوای سنتی است , از آن بهره ببرید.

پارچ مسی میناکاری شده پارچ مسی میناکاری شده

حمایت از کالای ایرنی و تولید ملی می تواند در پیشبرد رشد اقتصادی کشور تاثیر بسزایی داشته باشد و شما هم می توانید با کالای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی سهم موثری در این کار داشته باشید.  

پارچ کوچک میناکاری پارچ کوچک میناکاری

پارچ مسی ميناکاری ارتفاع 8 سانتی متر پارچ مسی ميناکاری ارتفاع 8 سانتی متر

  شناسه محصول: 901243

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان پارچ ,میناکاری ,استفاده ,ميناکاری ,داشته ,کوچک ,داشته باشد ,ميناکاری ارتفاع ,کوچک میناکاری ,داشته باشید ,مواد شوینده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عادت دستیابی 2uweb health blog دانلود قاطی پاطی (موزیکفای m6) بهترین سایت قزوین درس نمایندگی ها پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بهترین سایت سرگرمی و تفریحی