قندان مسی میناکاری پایه دار علاوه بر کاربرد زینتی می تواند به عنوان ظرف زیبایی برای سرو قند , شکلات نقل و . مورد استفاده قرار گیرد. قندان مسی قلمزنی پایه دار میناکاری بدلیل شکل ظاهری اش زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می بخشد. وجود قندان پایه دار میناکاری بر روی میز های پذیرایی و میز های اداری حس آشنای فرهنگ اصیل ایرانی را تداحی خواهد نمود. با نگاه کردن به رنگ های آرامش بخش قندان پایه دار مسی میناکاری شده کمی از خستگی روزانه خود دور خواهید شد. شما در هر کجای ایران که باشید می توانید با سفارش آنلاین قندان مسی میناکاری شده آن را در کمترین زمان درب منزل خود دریافت نمائید.  

قندان مسی میناکاری پایه دار قندان مسی میناکاری پایه دار

جنس قندان میناکاری پایه دار از فلز مس بوده که توسط قلم هنرمندان میناکار اصفهانی پس از چندین مرحله لعاب کاری، کار دست و پخت در کوره به شکل اثری زیبا درآمده. ارتفاع این قندان 15 و عرض آن 9 سانتیمتر می باشد و وزن آن در حدود 300 گرم است.

قندان مسی قلمزنی پایه دار میناکاری قندان مسی قلمزنی پایه دار میناکاری

این قندان می تواند زینت بخش ویترین , دکوراسیون , میزهای پذیرایی و اداری شما باشد. قندان پایه دار میناکاری موردی بسیار مناسب برای هدیه دادن به اقوام و آشنایان می باشد. برخی افراد برای خوش یمنی و ش بیشتر تکه هایی از ظروف مینا را در جهیزیه نوعروسانشان قرار می دهند.

قندان پایه دار میناکاری قندان پایه دار میناکاری

بدلیل لعاب پخته شده بر روی ظروف مینا , شستشوی ظروف میناکاری هیچ مشکلی نداشته ولی باید توجه کنید از مواد شوینده شیمیایی قوی و برس های زبر استفاده نکنید. دقت نمائید ضربه و فشار به ظروف مینا وارد نشود چرا که ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد.  

قندان پایه دار مسی میناکاری شده قندان پایه دار مسی میناکاری شده

حمایت از تولید ملی و عدم محصولات لوکس خارجی می تواند باعث رشد قابل توجهی در اقتصاد کشور گردد. علاوه بر آن هنر گذشتگان به فراموشی سپرده نخواهد شد و ما می توانیم میراث دار خوبی برای آیندگانمان باشیم.  

قندان مسی میناکاری شده قندان مسی میناکاری شده

قندان مسی میناکاری پایه دار قندان مسی میناکاری پایه دار

  شناسه محصول: 901241

بازار مینا      BazareMina.ir


میناکاری اصفهان میناکاری ,قندان ,پایه ,ظروف ,مینا ,تواند ,قندان پایه ,میناکاری پایه ,ظروف مینا ,میناکاری بدلیل ,قلمزنی پایه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست مهندس بهرام گلمرادی سایت من5 free pc and android games DJ Roham وبلاگ تفریحی و سرگرمی Danesh-Agah بیماری طبابت کلش یار | آموزش کلش آف کلنز ، هک و جم رایگان مرجع دانلود فیلم و سریالzimoo