نژاد حیوانات و خصوصیات برتری آن ها

با گاه آنلاین پت شاپ نیاوران همراه باشید

همان طور که آدم های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند، حیوانات نیز متفاوت اند و خصوصیاتی آن هارا از یکدیگر متمایز می کند. نژاد، یکی از عواملی جدا کننده ی حیوانات است.

برای مثال در سگ ها، نژاد های مختلفی وجود دارند. برای مثال شیتزو، ژرمن، تریر، هاسکی، پامرانین، اشپیتز ژاپنی و . . . می باشد.

در گربه ها نیز نژاد هایی مانند: حبشی، کرل آمریکایی، مو کوتاه آمریکایی، بیرمن، بمبئی، برمه ای و . . . می باشد.

 

 

برخی از خصوصیاتی که این حیوانات را از یکدیگر متمایز می کند عبارتند از: اندازه های مختلف، رنگ های مختلف، ویژگی های اخلاقی، زیبایی، تمیز بودن و . . . می باشد.

در سگ ها نژاد دوبرمن به خاطر تیزهوشی و ابهت و جثه ی قوی آن، پامرانین بخاطر جثه ی کوچک، زیبایی منحصر به فرد، وفاداری، باهوشی، هاسکی بخاطر مقاومت بالای بدنی، انرژی زیاد و ظاهر زیبایش در بین سگ ها جزء نژاد های پرطرفدار و نژاد برتر میان سگ ها هستند.

در میان گربه ها نیز بیرمن به دلیل جذابیت و ظاهر زیبا، هیمالین به دلیل مو بلند و چشمان رنگی، مانکس به دلیل وفاداری و جذابیت آن جزء نژاد های برتر هستند.

به طور کلی، نژاد برتر میان حیوانات همان طور که در متن بالا توضیح داده شد، بیشتر به ویژگی های مانند باهوشی، زیبایی و انرژی آن ها بستگی دارد و باب میل اران و دوست داران حیوانات است.

حتما باید این نکته را در نظر بگیریم که حیوان به موقع واکسن هایش زده شود و مریضی نداشته باشد.

تهیه شده توسط تیم مقالات گاه آنلاین پت شاپ نیاوران

منبع: گاه آنلاین پت شاپ نیاوران تیم ترجمه مقالات و اطلاع رسانی گاه آنلاین پت شاپ نیاوران


غذای خشک گربه و سگ نژاد ,حیوانات ,آنلاین ,گاه ,میان ,دلیل ,گاه آنلاین ,برتر میان ,نژاد برتر ,یکدیگر متمایز ,نژاد حیوانات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sponsibi shop بررسی و جدیدترین اخبار سریال های ایران و جهان آیروموزیک اجناس فوق العاده دریا متن ترانه