رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست گلستان خبرداد: مشاهده پلنگ ماده در هزارپیچ/ خطری مردم را تهدید نمی کند

محمود شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از پاراگلایدر سواران گلستان در هزارپیچ در دو سه مرحله یک پلنگ ماده را به همراه دو توله اش مشاهده کرده است.
وی افزود: این پلنگ ماده در ارتفاعات هزارپیچ که برای کوهنوردان هم قابل دسترسی نیست مشاهده شده است.
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان با اشاره به اینکه این ماده پلنگ در شب مشاهده شده است، ادامه داد: حضور این ماده پلنگ برای مردم خطری ندارد چرا که پلنگ تا زمانی انسان وی را تهدید نکند به کسی حمله نمی کند.
وی اضافه کرد: حضور پلنگ در ارتفاعات هزار پیچ اتفاق عجیبی نیست چرا که گربه سانان قلمرو وسیعی را انتخاب می کنند.شکیبا تصریح کرد: پلنگ ماده قطعاً به دلیل وجود گراز و شغال در منطقه و نیاز به غذا در محدوده هزارپیچ مشاهده شد و با گرم شدن هوا به طرف جنگل و نقاط بالاتر می رود.وی خاطرنشان کرد: حضور پلنگ خطری برای مردم ندارد و به ماموران یگان حفاظت محیط زیست تاکید کرده ایم که حضور خود در هزارپیچ را افزایش دهند.


نودیجه آنلاین پلنگ ,ماده ,مشاهده ,هزارپیچ ,حضور ,مردم ,پلنگ ماده ,محیط زیست ,ماده پلنگ ,برای مردم ,حضور پلنگ ,رئیس اداره نظارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسینیه چهارده معصوم (ع) محله قهنویه مبارکه دانلودستان دکتر امیراحمدی من معرفی کالا فروشگاهی عشـــق تلخ دانستنی ها/سریال/کنکور/ورزشی دانلود آهنگ حمل و نقل در تهران آشپزباشی