بیزینس پلن استارت آپ ( شرکت نوپا ) Start-up Business Plan
بیزینس پلن استارت آپ یکی از مواردی که با علمی و مدرن شدن فضای کسبوکار یک ضرورت غیرقابل انکار و دارای فواید بسیاری است. نوشتن یک بیزینس پلن برای استارت آپ کمی هراسانگیز به نظر میآید ، اما این ترس نباید موجب آن شود که نیاز به آن را در نظر نگیرید. داشتن یک بیزینس پلن ( طرح تجاری ، طرح کسبوکار Business Plan ) صحیح برای زنده ماندن و توسعه کسبوکار شما بسیار مهم است. البته اگر به این نکته توجه نمایید که این بیزینس پلن باید از یک استاندارد خاص و موثر استفاده نمایید. چه این بیزینس پلن برای ایران باشد چه بیزینس پلن برای سرمایه گذاری در کانادا باشد.
نکات کلیدی و طلایی نوشتن بیزینس پلن استارت آپ
-
بیزینس پلن استارت آپ باید بر نیاز مخاطبین آن منطبق باشد
نقطه شروع هر بیزینس پلن ، مخاطب آن است. چه کسی قرار است که آن را بخواند ؟ هدف برنامه شما چیست – آیا به دنبال جذب یک سرمایه گذار هستید ؟ شاید هم به دنبال جذب یک شریک هستید. با وجود همه اینها ، یک مورد مسلم است ، باید بر اساس نوع مخاطب این بیزینس پلن نوشته شود. برای مثال ، یک سرمایهگذار بالقوه به دنبال توضیح دقیق نحوه بازگشت سرمایه گذاری خود میباشد. مدیر مالی یک سازمان به دنبال اثبات است که میتوانید قبل از تأمین مالی، وام خود را پرداخت کند.
-
تحقیقات بازاریابی
یک سرمایه گذار حرفهای و با دانش ، بر تحقیقات بازار و شناخت بازاری که قصد سرمایه گذاری بر آن را دارد ، تاکید مینماید. بنابراین ، تحقیقات بازاریابی در بیزینس پلن باید بر اساس اطلاعات دقیق و واقعی باشد و از هرگونه عدد سازی باید پرهیز نمود. تحقیقات بازاریابی بیانگر آگاهی شما از فرصتها و تهدیدهایی است که باید در ارزیابی و تحلیلهای مالی، بازاریابی ، و برندسازی خود استفاده نمایید.
مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ بیزینس ,سرمایه ,استارت ,بازاریابی ,تحقیقات ,مشاوره ,تحقیقات بازاریابی ,سرمایه گذاری ,استفاده نمایید منبع
درباره این سایت