آیا می‌توانم یک پنجره upvc رنگی اری کنم و هزینه آن چقدر است؟
هرچند رنگ سفید، رنگی است که تقریبا سازگار با هر خانه‌ای می‌باشد، داشتن پنجره های upvc با رنگ‌های مختلف در خانه شما می‌تواند یک سلیقه شخصی باشد. با این حال، ممکن است نیاز به پنجره‌هایی داشته باشید که سازگار با طرح خانه محل ست شما باشند. در هر کدام از این موارد، اگر شما از پنجره‌ دوجداره upvc رنگی استفاده می‌کنید، در اینجا یک راهنمای کوتاه برای آشنایی با گزینه‌های شما برای پنجره های upvc رنگی گردآوری شده است.

پنجره های upvc رنگی

انواع روکش پنجره های upvc رنگی

به طور خلاصه، دو روش برای رنگ آمیزی پروفیل (فریم) پنجره‌های upvc وجود دارد.

    • اسپری‌های رنگی
    • فویل‌های لمینت

پنجره های upvc رنگ شده با اسپری

هیچ قاعده ثابتی در این زمینه وجود ندارد. فریم پنجره‌ها معمولا در کارخانه یا در زمان نصب با اسپری رنگ آمیزی می‌شوند. پنجره‌های upvc رنگ شده با اسپری “در محل” اغلب زمانی استفاده می‌شوند که کسی بخواهد رنگ پنجره‌های موجود خود را تغییر دهد.
از لحاظ تاریخی، پس از گذشت چند سال، مشکلاتی مربوط به از بین رفتن رنگ و لایه لایه شدن آنها به وجود می‌آید، اما فن آوری‌های مدرن رنگ آمیزی پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند. این روزها می‌توانید رنگ‌هایی بیابید که مخصوص upvc، PVC یا سایر پلاستیک‌های سخت مانند ABS، پلی کربنات، روکش‌های اکریلیک و پلی استر هستند.
این نوع رنگ‌ها با سطح upvc درگیر می‌شوند و دارای ضمانت نامه‌های حداقل 10 ساله هستند. تقریبا در هر رنگ موجود بوده و این پنجره‌ها می‌توانند دارای روکش براق، ساتن یا مات باشند. دارای روکش مرواریدی یا فلزی. مقاوم در برابر خراش و اشعه ماوراء بنفش خورشید (مقاوم در برابر محو شدن).
استفاده از رنگ‌های اسپری در پنجره یو پی وی سی به دلیل طیف گسترده‌ رنگ هامزایای بسیاری دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. هنگام انتخاب پیمانکار برای روکش کاری رنگ “در محل”، توصیه می‌شود مراقبت‌های لازم را اتخاذ کنید. تحقیقات خود را انجام دهید و تنها از یک شرکت با تجربه و معتبر مانند ایران یو پی وی سی برای این کار استفاده کنید.

پنجره های upvc رنگ شده با لمینت

فویل‌های رنگی برای فریم‌های پنجره های upvc از یک فرایند کاملا متفاوت برای رنگ آمیزی استفاده می‌کنند و می‌توانند در هنگام تولید در کارخانه اعمال شوند.
اساسا، این فرآیند به صورتی است که “رنگ پوسته” یا فویل بر روی سطح فریم قرار می‌گیرد و سپس با اعمال گرما بر روی آن نصب می‌شود. این فرآیند فویل‌های رنگی را به صورت ایمن و “کامل” بر روی سطح فریم‌ها نصب می‌کند.
این فرآیند همچنین اجازه می‌دهد که فویل بافت دار باشد و از این رو می‌توانید از طراحی چوبی بر روی آن استفاده کنید. این طراحی چوبی، ظاهر چوب واقعی را شبیه سازی می‌کند و جلوه بسیار خوبی دارد.
تنها نقص آنها در مقایسه با رنگ‌های اسپری شده upvc ، طیف رنگی محدود آن است. احتمالا حدود 20 رنگ در بازار وجود دارد، که در هر مجموعه حدود 12 تا 14 رنگ وجود داشته و می‌توانید از روکش طرح‌دار چوبی استفاده کنید.
رنگ‌های جالبی که شما ممکن است بخواهید در نظر بگیرید
همچنین گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید از یک رنگ در خارج پنجره و یک رنگ متفاوت در داخل آن استفاده کنید.
به عنوان مثال، شما می‌توانید یک رنگ چوب ماهونی در خارج را با یک رنگ سفید یا سیاه / قهوه‌ای و کرم در داخل ترکیب کنید. شما می‌توانید آنها را هر طور که دوست دارید ترکیب کنید. قاب داخلی روشن یا سفید نیز می‌تواند منجر به ایجاد خطای دید و نازک‌تر دیده شدن آنها شود.

پنجره‌های upvc رنگی برای یک خانه متوسط چه قیمتی دارند؟

در مرحله اول، هر رنگ دیگر به غیر از سفید، می‌تواند مبلغی را به هزینه اولیه واحد پنجره شما اضافه کند. این می‌تواند بسته به تولیدکننده در حدود 10 تا 20 درصد متغیر باشند. کل هزینه پنجره برای یک خانه به طراحی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، پنجره‌های طرح‌دار گران‌تر از پنجره‌های کابینتی هستند و یک پنجره خلیجی قیمت بیشتری در مقایسه با یک پنجره مسطح خواهد داشت. پس لطفا این موارد را به هنگام انتخاب پنجره در ذهن داشته باشید.


درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی پنجره ,upvc ,رنگی ,استفاده ,می‌توانید ,وجود ,upvc رنگی ,استفاده کنید ,پنجره‌های upvc ,فویل‌های رنگی ,رنگی برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی حجت الاسلام حسینعلی فعالی خدمات اخذ ویزا Mu$ic CitY تیلا اجناس فوق العاده