به نقل از پست وبلاگ رسمی، ترون که با حجم بازار بالغ بر ۲.۷ میلیارد دلار به عنوان دهمین ارز دیجیتال برتر شناخته می‌شود ، شبکه اصلی مستقل خود را راه‌اندازی کرد.

روزگذشته، ۲۵ ژوئن، روز تاریخی مهم و به یادماندنی برای این ارزدیجیتال بود. نسخه بتای شبکه اصلی ترون در تاریخ ۳۱ می منتشر شده بود و حالا طبق برنامه از پیش اعلام شده، شبکه اصلی به صورت رسمی راه‌اندازی شد.

توسعه‌دهنده‌گان این موسسه جهت انتقال به شبکه اصلی ترون، حدود چهار هفته زمان به سرمایه‌گذاران این ارزدیجیتال برای انتقال توکن‌های ERC-20 شبکه قبلی فرصت دادند. کسانی هم که قبلا توکن‌های خود را روی صرافی‌ها ذخیره کرده بودند، نیاز به کار خاصی ندارند و این توکن‌ها به صورت خودکار به شبکه اصلی منتقل می‌شوند.

جاستین سان موسس ترون این روز را به عنوان «روز استقلال» در توییتر خود اعلام کرد.

جشن استقلال ترون/ شبکه اصلی ترون فعال شد

به نقل از وبلاگ انتشار دهنده این خبر ، موسسه ترون پلتفرمی برای جامعه و سرمایه گذاران این ارزدیجیتال فراهم کرده که از طریق کانال ارتباطی به مدت ۱۲ ساعت به صورت زنده با آن‌ها در ارتباط خواهد بود.

این موسسه طی ویدیوی زنده مقداری ترون به اعضای جامعه ترون اهدا کرد تا ویژگی‌های مختلف شبکه اصلی ترون توسط اعضا مورد ارزیابی قرار گیرد.

بنا به گزارش‌ قبلی کوین‌تلگراف، با در نظر گرفتن این نکته که ترون بستری عمومی برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز به وجود آورده، حرکت این موسسه به سمت شبکه اصلی خود، به عنوان رقابت آن با اتریوم در نظر گرفته خواهد شد.

جشن استقلال ترون/ شبکه اصلی ترون فعال شد

توکن‌های ERC-20 صرفا برای پلتفرم اتریوم ساخته و طراحی شده‌اند. این توکن‌ها قابلیت به اشتراک‌گذاری، معاوضه با سایر توکن‌های این پلتفرم و یا حتی انتقال به کیف‌‌پول‌ های دیگر را دارا هستند. با اینکه ERC-20 برای ساخت توکن‌های جدید راه‌حل بسیار ساده‌ای پیشنهاد می‌کند، احتمال نابودی سهوی این توکن‌ها در برخی شرایط، هنگام پرداخت در قراردادهای هوشمند وجود دارد. برای برطرف‌کردن این مشکل جامعه اتریوم بر روی استاندارد جدیدی که ERC-223 نامیده می‌شود، در حال کارکردن است.

منبع: cointelegraph

جشن استقلال ترون/ شبکه اصلی ترون فعال شد


ارز دیجیتال ترون ,شبکه ,اصلی ,توکن‌های ,موسسه ,جامعه ,شبکه اصلی ,اصلی ترون ,ترون فعال ,ترون شبکه ,برای ساخت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرده هوشمند برقی - پرده اتوماتیک یا فاطمه الزهرا ( ع ) پریناز چت|چت پریناز|پریناز چت اصلی سل ویک protezmo لباس کار مشاوره کسب و کار و موفقیت علی یزدان پناه طلبه سایبری