امواج مغناطیسی جذب پول و ثروت متشکل است از:4فایل موسیقی است.

فایل اول ۲۹:۱۵(بیست و نه دقیقه و پانزده ثانیه)
فایل دوم ۳۱:۵۲(سی و یک دقیقه و پنجاه و دو ثانیه)
فایل سوم ۱۱:۵۸(یازده دقیقه و پنجاه و هشت ثانیه)
فایل چهارم ۱۴(چهارده دقیقه)



امواج مغناطیسی جذب پول و ثروت از تکنیک پیام پنهان subliminal message بهره برده است و بگونه ای طراحی شده که تنها برای ضمیرناخودآگاه قابل درک است. تکنیک پیام پنهان تقریبا در تمام دنیا گسترش پیدا کرده و در چندین دهه اخیر تحت پشتیبانی و تایید دانشمندان زیادی بوده است. تاثیر پیام پنهان به قدری عمیق و ژرف بوده که در معتبر ترین دانشگاه ها مثل cornell و دانشگاه لندن و شماری دیگر از دانشگاه ها و کلینیک ها استفاده میشود.



همانطور که میدانید ذهن ما از 2 بخش تشکیل شده است ضمیرخودآگاه و ضمیر ناخودآگاه هدف اصلی این پکیج ضمیرناخودآگاه است. تکنیک استفاده شده در این پکیج پیام پنهان است. در این تکنیک جملات تاکیدی مثبت برای تغییر باورها در مورد پول بیان میشود که همراه یک موسیقی آرامش بخش ارایه میشود. هدف اصلی ضمیرناخودآگاه است پس ضمیرخودآگاه جملات را به وضوح متوجه نمیشود در نتیجه تاثیر پیکیج چند برابرمیشود.

 

 

 

لطفا برای دانلود این محصول، لینک زیر را کلیک کنید. پس از آن می توانید ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت نمایید و بلافاصله محصول را دانلود کنید.

دانلود

 


بروزترین وبسایت در رزبلاگ تکنیک ,پیام ,دقیقه ,فایل ,پنهان ,میشود ,پیام پنهان ,ثانیه فایل ,امواج مغناطیسی ,تکنیک پیام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شصت موزیک | مرجع دانلود موزیک با لینک مستقیم بهترین سایت تفریحی فارسی میهن استور | متنوع ترین فروشگاه ایرانیان نحوه استفاده از انکوباتور آزمایشگاهی نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ بزرگترین مرکز خرید فیلم در ایران