پرینترکانن MF247dw

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: دو رو 16 برگ در دقیقه و تک رو 28 برگ در دقیقه رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ:  Legal
مواد مصرفی:کارتریج مشکی 137

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF247dw

پرینتر لیزری MF247dw قابلیت های فراوانی را برای یک چاپگر با کیفیت بالا و قابل اطمینان ارائه می دهد که برای هر محیط اداری ایده آل است.

همچنین با  پرینتر لیزری کنون Canon صفحه نمایش اطلاعات را می توان در یک نگاه هدایت و تنظیم کرد. با این رابط کاربری مدیریت آسان و تعمیر و نگهداری دستگاه تسهیل می شود.

تنظیمات پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF247dw را می توانید به راحتی با صفحه نمایش LCD لمسی و با قابلیت خم شدن انجام دهید.

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF247dw

این پرینتر کانن Canon قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس را در یک چاپگر لیزری سیاه و سفید ارائه می دهد.

در مورد معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF247dw باید گفت که امکان چاپ فایل های TIFF، JPEG و PDF را فراهم می کند.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری رنگی کاننMF247dw

ظرفیت سینی این چاپگر 250 برگه کاغذ در حالت استاندارد می باشد که 35 برگ نیز به صورت اسناد آماده با جایگزین شدن خودکار (ADF) و یک برگه برای اهداف چند منظوره در سینی نگه داشته می شود.

همچنین سرعت چاپ اولین صفحه آن نیز 6 ثانیه یا کمتر می باشد. با چاپ از طریق تلفن همراه و خیلی دیگر از ویژگی ها چاپگر  MF247dw با کارایی بالا آنچه شما برای رسیدن به یک کسب و کار پایدار نیاز دارید را در اختیار شما می گذارد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری رنگی کانن MF247dw

ویژگی چاپ ایمن این محصول از شرکت کانن شما را قادر می سازد اسناد محرمانه خود را به صورت ایمن چاپ کنید و بدون هیچ هزینه اضافی مانع از خروج و درز اسناد محرمانه خود شوید.

در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری رنگی کانن MF247dw باید گفت که این محصول با سرعت چاپ قابل توجه و سریع با سرعتی تا 28 برگه در دقیقه صفحات بیشتری را با کارتریج تونر با کارایی بالای خود به چاپ می رساند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون MF247dw

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون MF247dw به گونه ای است که تونر و درام را در یک واحد ترکیب می کند و جایگزین کارتریج های ساده می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون MF247dw

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF247dw با به کارگیری کارتریج پرقدرت 137 کیفیت چاپ بالا را به کاربرانش هدیه می دهد.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF247dw

این پرینتر همچنین از Wi-Fi  تو کار نیز بهره می برد و امکان اتصال آسان به دستگاه های تلفن همراه را بدون روتر فراهم می کند.

با استفاده از ویژگی های تلفن همراه برای چاپ می توانید از دستگاه تلفن همراه سازگار خود و از طریق کانن PRINT Business، Apple AirPrint، Mopria Print Service و Google Cloud Print دستور چاپ را صادر کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon 7MF247dw به چاپ خودکار دوبلکس مجهز شده است.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF247dw

کابل های طولانی و ناخوشایند را دور بزنید چرا که پرینتر Canon MF247dw می تواند به صورت بی سیم در شبکه شما به اشتراک گذاشته شود.

با ویژگی چاپ خودکار دوطرفه بخشی از دین خود را در حفاظت از طبیعت انجام دهید. چاپ کردن از هر دو طرف علاوه بر کاهش هزینه های کاغذ، رد پای کربن و هزینه های عملیاتی چاپ را نیز کاهش می دهد.

برای دریافت قیمت پرینترهای لیزری کانن canon و یا محصول مورد نظر می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF247dw


ایده برتر پارسیان لیزری ,پرینتر ,mf247dw ,کانن ,چهار ,canon ,چهار کاره ,canon mf247dw ,پرینتر لیزری ,کانن canon ,لیزری چهار ,کانن canon mf247dw ,مواد مصرفی پرینتر ,لیزری canon mf247dw ,کاره لی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت رسمی Zoomlord Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-B لیست مراکز سونوگرافی تهران لی لی موزیک وبلاگ خرید ممبر تلگرام جراحی و زیبایی روزعلم هاپکیدو ith