در دکوراسیون منازل  از چندین نوع مبل برای چیدمان در پذیرایی استفاده میشود که یکی از زیباترین و شکیل ترین آنها مبل استیل است. مبل استیل از زیبایی ظاهری بسیار زیادی برخوردار است و میتواند جلوه ظاهری دکوراسیون را متحول کند. به مبل استیل مبل سلطنتی نیز گفته میشود.

عمده تفاوت مبل استیل با سایر مبل ها در منبت کاری به کار رفته بر روی این نوع مبل میباشد. مبل استیل از منبت کاری هایی بر روی خود برخوردار است که زیبایی آنرا چندین برابر کرده است. هیچ یک از مبل های دیگری که تولید و ب میرسند از منبت کاری برخوردار نیستند و یا اگر بر روی آنها منبت استفاده شده باشد به زیبایی منبت های مبل استیل نیستند.

مبل استیل از ارتفاع بیشتری نسبت به سایر مبل ها برخوردار است. ارتفاع مبل استیل همواره از مبل های دیگر بیشتر است که البته ممکن است مبل های استیلی نیز وجود داشته باشند که ارتفاع کمتری دارند اما به طور کلی ارتفاع آلنگرنها بیشتر از سایر مبل ها است.

مبل استیل از وزن بالاتری نیز برخوردار میباشد که البته این وزن بالا نیز بی دلیل نیست. وزن بالای مبل استیل به دلیل استیل به کار رفته در آن و همچنین اجزای بیشتری که نسبت به سایر مبل ها دارد بیشتر میباشد.

تشک مبل استیل به صورت یک تکه است در صورتی که در سایر مبل ها ممکن است تشک از بدنه مبل جدا شود. تشک مبل استیل به دلیل اینکه زیبایی مبل حفظ شود به صورت یک تکه و چسبیده به مبل تولید میشود. تشک مبل استیل از نوع دوبل است که این دوبل بودن زیبایی آنرا دو چندان کرده است.

قیمت مبل استیل

قیمت مبل استیل به نوع چوب به کار رفته در ساخت مبل بستگی دارد. حتما از خود میپرسید مگر در ساخت مبل استیل از چوب استفاده شده است؟ درست است که نام این نوع مبل را مبل استیل گذاشته اند اما در ساخت آن از چوب استفاده شده است. از انواع چوب به کار رفته در ساخت مبل استیل باید به چوب راش و توسکا اشاره نمود. البته از کلاف هایی نیز برای ساخت مبل استیل استفاده میشود که رزین نام دارد.

شاید چندادن باور پذیر نباشد اما بهتر است بدانید که رنگ نیز در قیمت مبل استیل تاثیر گذار است. قیمت مبل استیل با رنگ طلایی بالاتر از سایر طیف های رنگی میباشد. در ساخت مبل استیل با رنگ طلا از ورق های طلایی رنگ بعنوان پوشش مبل استفاده میشود که زیبایی آنرا دوچندان میکند. گاه اینترنتی دیجی چوب یکی از بهترین مشاوران شما در زمینه انواع مبل می باشد

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت مبل استیل پارچه آن میباشد. هر چه پارچه بکار رفته در ساخت مبل استیل نفیس تر و مرغوب تر باشد در نیتجه قیمت مبل نیز بالاتر خواهد رفت. پارچه ای که برای ساخت مبل استیل در کارگاه های کشور ما مورد استفاده قرار میگیرند از نوع ایرانی و ترک هستند که در این بین پارچه های ترک اختلاف قیمت بیشتری نسبت به پارچه های ایرانی دارند. پارچه ترک از کیفیت بالایی برخوردار است که این کیفیت بالا بی هزینه نخواهد بود و باید مبلغ بالاتری را برای آن پرداخت کنید.


مقالات سئو استیل ,ساخت ,استفاده ,سایر ,برخوردار ,زیبایی ,استفاده میشود ,زیبایی آنرا ,منبت کاری ,تاثیر گذار ,بیشتری نسبت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تفریحی سرگرمی milad کرد چت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان .:: وبلاگ حقوقی علیرضا حیدری ::. طرفداران دردویل- فن پیچ طرفداران سریال بی باک ارزان سرا دانلود آهنگ بهانه های دلتنگی