مسافرت بردن نوزاد و شیرخوار با اتومبیل و هواپیما
مسافرت با اتومبیل
پرسش: آیا بردن کودک یکی دو ماهه به مسافرت مشکلی به وجود می آورد؟
پاسخ: موقعی که کودک یکی دو ماهه خود را به مسافرت می برید، شرایط نگه داری کودک عوض می شود، یعنی محلی که می خوابد، هوایی که تنفس می کند و فواصل شیر خوردن او تغییر می یابد. سیسمونی از طرف دیگر حرکت اتومبیل موجب ناراحتی و گریه او می شود و مادر برای آرام کردن کودک به دفعات به او شیر می دهد. شیر خوردن زیاد و حرکات اتومبیل موجب تهوع و استفراغ و بالاخره اسهال کودک می گردد. هم چنین برخورد کودک با محیط های تازه و افراد مختلف سبب می شود که کودک نیز با میکروب ها و ویروس ها برخورد نماید و به سادگی دچار تب و علائم سرماخوردگی و عفونت ریه گردد. بنابراین به مادران توصیه می شود که شیرخوار خود را به مسافرت نبرند، مخصوصا در فصل تابستان و به محیط های گرم، مگر این که ضرورت داشته باشد. سیسمونی در مورد کودکان بزرگ تر در هنگام مسافرت پدر و مادر نباید به کودک آبی که ممکن است آلوده باشد بدهد، سبزیجات خام مصرف نکند و میوه جات را قبل از مصرف کاملا بشوید تا کودک دچار استفراغ و اسهال نگردد.

 

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو : بررسی لیست سیسمونی نوزاد

 

مسافرت با هواپیما
پرسش: از چه زمانی نوزاد را می توان سوار هواپیما کرد؟ آیا اگر کودک دچار سرماخوردگی باشد می توان او را سوار هواپیما نمود؟
پاسخ: بنا بر احتیاط نوزاد را بعد از دو هفته پس از زمان تولد استانداردش و پس از این که به وسیله پزشک معاینه شد و سلامت او تایید گردید، می توان سوار هواپیما کرد و مشکلی به وجود نخواهد آمد. فشار هوای داخل کابین هواپیماهای امروزی تنظیم می شود، ولی هنگامی که هواپیما از زمین بلند می شود یا فرود می آید، فشار داخل کابین هواپیما تغییر می کند و در نتیجه فشار داخل گوش میانی کودک تغییر می کند، کودک احساس درد در گوش خود می نماید. سیسمونی در چنین شرایطی با شیر دادن به کودک، گذاشتن ک به دهان او و یا با گریه کردن، فشار داخل گوش میانی تنظیم خواهد شد. بنابراین بهتر است در هنگام پرواز و فرود آمدن هواپیما، به کودک شیر بدهید تا با مک زدن، فشار هوای داخل گوش میانی او و محیط یکسان گردد. سیسمونی هنگامی که کودک دچار سرماخوردگی است، بهتر است او را سوار هواپیما نکنید. به کودکان بزرگ تر باید آب نبات یا آدامس بدهید تا بمکند یا بجوند یا به آن ها یاد دهید بینی خود را بگیرند و در بینی خود بدمند.

این عمل را مخصوصا موقعی که کودک دچار سرماخوردگی است باید انجام دهد تا دچار گوش درد نگردد. هم چنین دادن شربت سرماخوردگی در باز کردن بینی کودک موثر است.

مادر باید هنگام سفر با هواپیما، وسایل سرگرم کردن شیرخوار و کودک خود را با خود بردارد. اگر ک می مکد، به او بدهد، به کودک شیر یا آب میوه بدهد و حتی بغل کند و در زمانی که اجازه دارد در راهروی هواپیما راه برود تا کودک آرام شود. سیسمونی در سنین بزرگتر، مادر باید لوازم بازی متناسب با سن کودک مانند کتاب، دفترچه نقاشی و آب نبات مورد علاقه کودک را به او بدهد تا کودک آرام باشد.

 

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو : بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki


ویکی بیبی مجله تخصصی بیبی پرو کودک ,مسافرت ,هواپیما ,نوزاد ,فشار ,بیبی ,سوار هواپیما ,سیسمونی نوزاد ,لیست سیسمونی ,توان سوار , بررسی لیست ,لیست سیسمونی نوزاد ,گاه اینترن? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان Tarahi Dokhte Ilam.blogfa.com تولید و فروش گچ پلیمری طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه تکنیک برتر جدیدترین سریال های ترکیه جهان کاکتوس ها مـــــــــــداد رنگی