رایتل یکی از اپراتورهای ارائه دهنده سرویس ارتباطی در ایران است که با گسترش و پیشرفت استفاده از تلفن همراه با ارائه خدمات جدید ، همپای رقیبان خود در تلاش است. اپلیکیشن رایتل من نیز یکی از امکاناتی است که برای رفاه کار و در دسترس بودن خدمات برای کاربران ایجاد و عرضه شده است. افرادی که تمایل به استفاده از این برنامه دارند کافیست به سایت رایتل مراجعه کرده و برنامه را دانلود کنند.

برخی از کاربران مطرح کرده اند که رمز عبور رایتل من را فراموش کردم . اما جای نگرانی نیست و به راحتی می توان این رمز را بازیابی کرد. اگر شما هم جز افرادی هستید که رمز عبورتان را فراموش کرده اید ، در صفحه اصلی روی عبارت "بازیابی رمز عبور" اشاره کنید تا وارد صفحه بازیابی رمز شوید. در ابتدا از شما ، شماره تلفن و کد ملی خواسته می شود . بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی دکمه "بازیابی رمز عبور" اشاره کنید. حال می توانید به راحتی اقدام به بازیابی رمز رایتل من نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رمز عبور رایتل به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1059/بازیابی-رمز-اپلیکیشن-رایتل-من.html

 

 


سیمابین رایتل ,بازیابی ,عبور ,کرده ,اپلیکیشن ,اپلیکیشن رایتل ,اشاره کنید ,عبور اشاره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود با لینک مستقیم سایت آموزشی و تفریحی پی سی دیتا کتابخانه عمومی علامه مجلسی(ره) رابر گلاب mihantext | متن های کوتاه و خواندنی سایت باحال تخفیف ویژه فقط برای امروز