هنگامی که یک فرد ناشناس یعنی کسی که شماره تلفن او را در مخاطبین تلفن همراه تان ذخیره ندارید به شما در تلگرام برای اولین بار پیامی را ارسال می کند ، در صفحه چت با آن شخص ، دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد : Add Contact و Report Spam ، اگر شما گزینه Add Contact را انتخاب کنید آن شخص را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده اید و اگر Report Spam را انتخاب کنید ، پیام آن شخص به عنوان اسپم یا هرمه شناسایی و گزارش خواهد شد ، حال بلاک شدن توسط تعدادی از افرادی که شما با آن ها صحبت را آغاز کرده اید در حالی که آن افراد شماره شما را در گوشی خود ذخیره نکرده اند می تواند عامل اصلی ریپورت شدن در تلگرام باشد . 

اگر در هنگام ارسال پیام برای فردی در تلگرام در کنار پیام شما ، علامت تعجب قرمز نشان داده می شود و پیام شما ارسال نمی شود شما به عنوان اسپم شناخته شده و ریپورت در تلگرام شده اید . برای خارج شدن از ریپورت تلگرام قسمت های بعدی پست را دنبال کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ربات رفع ریپورت تلگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/228/راهنمای-خارج-شدن-از-ریپورت-تلگرام.html

 


سیمابین تلگرام ,ریپورت ,پیام ,ریپورت تلگرام ,عنوان اسپم ,انتخاب کنید ,report spam منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا طولا انتخاب مانتو افق درخشان اس هلپ | چگونه هر کاری رو انجام بدیم؟ نفیر نیستان شمس الدین محمد FiniX Games نیروهای مدت معین هلدینگ خلیج فارس خبر ایرانی معرفی و توضیح انواع محصولات ارگانیک