آموزش پیشرفته زبان آلمانی به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش زبان آلمانی برای سطوح پیشرفته تر گردآوری شده است. مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی دربردارنده بیش از 190 درس به منظور آموزش پیشرفته زبان آلمانی برای سطوح B_1، B_2 و C_1 می باشد. این در حالی است که بخش اول مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی با بیش از 130 درس تمامی سرفصل های آموزشی سطح B_1 را پوشش داده و داوطلب را برای شرکت در آزمون B_1 به آمادگی کامل می رساند.

 

آموزش پیشرفته زبان آلمانی  Azure1

 

 

 

آموزش پیشرفته زبان آلمانی - آموزش پیشرفته زبان آلمانی 

باتوجه به افزایش تقاضا برای ادامه تحصیل در دانشگاه هایی که به زبان آلمانی تدریس صورت می پذیرد، افراد به دنبال فراگیری یا ارتقا سطح زبان آلمانی خویش می باشند. لذا مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی شما را در دست یابی به این مهم یاری رسانده و در فراگیری و ارتقا سطح زبان آلمانی به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

آموزش پیشرفته زبان آلمانی - آموزش پیشرفته زبان آلمانی 

 

دروس مربوط به سطح B_1 در بهبود مهارت شنیداری و درک زبان آلمانی موثر بوده و مهارت شنیداری افراد را تا حد زیادی ارتقا خواهد بخشید. در ادامه تعداد بسیاری از دروس سطح B_1 مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی به بیان اصطلاحات گوناگون و کاربردی درزبان آلمانی مبادرت ورزیده است. این مجموعه آموزشی گرامر را فراموش نکرده و بسیاری از دروس به آموزش قیدهای حالت، بسیاری از افعال و پسوندها و پیشوندها در زبان آلمانی می پردازد.


118فایل زبان ,آلمانی ,آموزش ,پیشرفته ,بسیاری ,دروس ,زبان آلمانی ,پیشرفته زبان ,آموزش پیشرفته ,مجموعه آموزش ,مهارت شنیداری ,مجموعه آموزش پیشرفته ,آلمانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله دلتا دانلود بازی جذاب و اکشن - speed2fast.ir روحانی کاروان جورواجور شهدای دانش آموز میانه