چنانچه ویزای سرمایه گذاری راه انتخابی شما برای مهاجرت به استرالیاست، می توانید با وکلای مهاجرتی م کنید تا شما را از قوانین به روز و جدید مهاجرتی مطلع کنند. گروه مهاجرتی پاسارگاد مایگریشن آمادگی دارد تا راهنمای شما، در این زمینه و انواع راه های مهاجرت به کشور استرالیا باشد.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‎ گذاری یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای گرفتن اقامت دائم در این کشور است. البته اقدام برای این قضیه نیازمند دانش نسبت به قوانین و اصول سرمایه گذاری در استرالیا و همچنین مقدار وجه لازم برای سرمایه گذاری در این کشور است. بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری و البته به دست آوردن اقامت کشور استرالیا را انتخاب می کنند، دلایل این تصمیم بسیار زیاد است که در این مطلب قصد داریم به آن رسیدگی کنیم و شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا بطور کامل توضیح دهیم.

کشور رویایی استرالیا علاوه بر شرایط جغرافیایی، اقتصادی و زیرساخت های قدرتمند، موقعیت کاری و استانداردهای بالای زندگی را در اختیار شهروندان خود قرار می دهد و یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی فعلی جهان محسوب می شود که با فراهم سازی خدمات درمانی استاندارد و سیستم تعلیم و تربیت عالی به یکی از مقاصد مهم برای مهاجرت و سرمایه گذاری تبدیل شده است.

دولت استرالیا توانسته است با فراهم سازی چنین امکاناتی توجه بیش از 15 هزار شرکت بین المللی و سرمایه گذار را به سوی خود جلب کنند و آن ها با ریسک کمتر کسب و کار خود را در این کشور شروع کنند. یکی از راه های کسب درآمد کشور مرفه استرالیا از طریق صادرات است. این کشور جزو کشورهایی محسوب می شود که درصد امید به زندگی شهروندان آن بسیار بالا است و دلیل آن به کیفیت بالای زندگی و رفاه اجتماعی در این کشور بر می گردد.

 

انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا :

به دست آوردن اقامت موقت 4 ساله استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا – ساب کلاس 188 (قابل تبدیل به ویزای اقامت دایم)

ویزای کارآفرینی استرالیا

مدت زمان این ویزا 4 سال است و اگر متقاضی تمامی شرایط اقامتی خود را رعایت کند، می‎ تواند اقامت دائم استرالیا را به دست آورد.

همانطور که اسم ویزا نشان می دهد، فرد متقاضی باید ابتدا تاییدیه یکی از استان های استرالیا را به دست آورد و باید از طریق یکی از استان های این کشور اقدام کند. در صورتی متقاضی در دوران 4 ساله خود نتواند به طور کامل به تعهداتش پایبند باشد، می تواند ویزا را به 2 سال دیگر تمدید کند. از طرفی او می تواند همسر و فرزندان خود را برای ورود به استرالیا آماده کند.

برای اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا سن فرد باید از 55 سال کمتر باشد. البته باید بگوییم بعضی از استان های استرالیا افراد بیشتر از 55 سال را نیز ممکن است قبول کنند.

فرد باید اسپانسری یکی از استان های استرالیا را بگیرد و این ویزا مانند ویزای مهارت کاری امتیازبندی دارد اما متفاوت است و سطح امتیاز قابل قبول حداقل 65 است. در این نوع ویزای سرمایه گذاری استرالیا مواردی مانند سن فرد، پیشینه کار مدیریتی، سرمایه شخصی، تسلط زبان و مقدار گردش مالی اهمیت زیادی دارد. در ویزای کارآفرینی استرالیا فرد باید گردش مالی بالای خود را ثابت کند، مقدار آن باید حداقل 500 هزار دلار و به مدت دو سال از 4 سال باشد که شامل اموال منقول و غیر منقول می شود.

ویزای سرمایه گذاری معمولی

شکل دیگری از ویزای سرمایه گذاری استرالیا، سرمایه گذاری معمولی است که به گردش حساب نیاز ندارد. مقدار سرمایه شخصی باید حداقل 2 میلیون دلار استرالیا باشد و فرد سابقه مدیریتی بالایی داشته باشد یا حداقل 10 درصد یک کسب و کار در یک سال اخیر به نام او باشد. علاوه بر این فرد باید حداقل 1.5 میلیون دلار در یکی از استان های استرالیا سرمایه گذاری کند.

ویزای سرمایه گذاری ویژه

شکل دیگری از سرمایه گذاری استرالیا که مقدار سرمایه فرد باید تقریبا 5 میلیون دلار باشد و نیازی به اثبات گردش حساب نیست. فرد باید متعهد شود حداقل به مدت 4 سال و 5 میلیون دلار سرمایه گذاری کند. به این نوع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری ویژه یا بالا گویند که امتیازبندی خاص خود را دارد.

فرد برای این نوع سرمایه گذاری به مدرک زبان نیاز ندارد ولی باید به جای آن مبلغ مشخصی به دولت استرالیا بدهد و در قبال آن موظف می شود به رایگان و برای مدت زمان مشخصی در استرالیا به کلاس زبان برود چون یکی از شروط کسب اقامت دائم استرالیا مهارت بالای زبان انگلیسی است و مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان با شرایط خیلی خاصی و با حداقل احتمال، امکان پذیر است

به دست آوردن اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا – ساب کلاس 132

این ویزا تنها به مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ و افرادی داده می شود که می توانند مقدار به مراتب بالایی را سرمایه گذاری کنند. چنین افرادی موظف هستند بعد از ورود به استرالیا حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا به این کشور بیاورند و در کسب و کار و کالاهای تجاری سرمایه گذاری کنند.

ویزای ساب کلاس 132 این امتیاز به فرد متقاضی می دهد که از همان آغاز و پیش از ورود به استرالیا به همراه خانواده خود اقامت دائم را به دست آورد و از مزایای آن بهره ببرد مانند خدمات پزشکی و تحصیل رایگان فرزندان.

شرایط لازم برای به دست آوردن ویزای سرمایه گذاری استرالیا – ساب کلاس 132

  • سن متقاضی زیر 55 سال
  • میزان دارایی متقاضی یا فرد او برای سرمایه گذاری چهارصد هزار دلار به ازای دو سال از چهار سال پیش از اقدام برای اخذ ویزا.
  • مجموع دارایی های متقاضی یا همسر او بیش 1.5 میلیون دلار و قابل انتقال به استرالیا.
  • گردش مالی حداقل 3 میلیون دلار برای کسب و کار فرد در یک یا چند کسب و کار برای دو سال از چهار سال اخیر.
  • فرد مالکیت 51 درصد از کسب و کاری را بر عهده دارد که در سال زیر 400 هزار دلار درآمد داشته است یا مالکیت 10 درصد شرکتی با سهامی عام را دارد.
  • تحویل مدارکی مبنی بر مدریت و فعالیت موثر در همان کسب و کار.

به دست آوردن اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا – ساب کلاس 888

در حقیقت این ویزا مرحله دوم از ویزاهای گروه 188 است و متقاضی که شرایط یکی از زیر گروه های ساب کلاس ویزاهای 188 را دارد، شرایط لازم برای به دست آوردن ویزای اقامت دائم را برخوردار است.

زیرگروه ویزای کارآفرینی:

  • یک سال اقامت در کشور استرالیا در طول دو سال پیش از اقدام برای ویزای 888
  • 24 ماه فعالیت تجاری و تحویل مدرک مالیتی BAS برای تمام مدت 2 سال گذشته
  • تحویل شواهد مبنی بر اثبات پیشینه مدیریتی شخص در کسب و کار

زیر گروه ویزای سرمایه گذاری معمولی:

  • حداقل 4 سال باید از سرمایه گذاری متقاضی گذشته باشد و فرد به مدت 24 ماه با همین ویزا در کشور استرالیا اقامت کند.

زیرگروه سرمایه گذاری ویژه :

  • از زمان شروع سرمایه گذاری ویژه یا بالا فرد حداقل 4 سال سپری شده است و متقاضی در این بازه زمانی حداقل 40 روز در استرالیا بوده است و همسر او حداقل 180 روز در استرالیا زندگی کرده است.

به دست آوردن اقامت استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری 890 (اقامت دائم مستقل) و 892 (اقامت دائم اسپانسری ایالتی)

این دو ویزا جزو ویزاهای اقامت دائم استرالیا هستند و اشخاصی که با ویزاهای موقت ۱۶۰، ۱۶۱، ۱۶۲، ۱۶۳، ۱۶۴ یا 165 در گذشته در استرالیا بوده اند و شرایط لازم را دارند می توانند آن را بگیرند.

مزایای به دست آوردن اقامت استرالیا به کمک سرمایه گذاری در استرالیا با ویزاهای ۱۳۲، ۸۸۸، ۸۹۰ و ۸۹۲

  • امکان زندگی و فعالیت شغلی دائم در هر قسمتی از استرالیا
  • تحصیل در مدارس یا کالج های استرالیا مانند یک شهروند طبیعی استرالیا
  • بهره مندی از مراقبت های پزشکی یا دارویی رایگان استرالیا
  • برخورداری از بیمه بیکاری و بازنشستگی استرالیا
  • ارائه تقاضا برای به دست آوردن شهروندی استرالیا و تقاضا برای اخذ گذرنامه استرالیایی
  • همسر، فرزندان و افرادی که وابستگی کامل به متقاضی دارند، قادر هستند به همراه او به استرالیا مهاجرت کنند و از تمامی امتیازهای بالا استفاده کنند.

چنانچه ویزای سرمایه گذاری راه انتخابی شما برای مهاجرت به استرالیاست، می توانید با وکلای مهاجرتی م کنید تا شما را از قوانین به روز و جدید مهاجرتی مطلع کنند. گروه مهاجرتی پاسارگاد مایگریشن آمادگی دارد تا راهنمای شما، در این زمینه و انواع راه های مهاجرت به کشور استرالیا باشد.


اطلاعات عمومی استرالیا ,سرمایه ,گذاری ,ویزای ,اقامت ,کشور ,سرمایه گذاری ,ویزای سرمایه ,اقامت دائم ,گذاری استرالیا ,میلیون دلار ,ویزای سرمایه گذاری ,سرمایه گذ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قلب یخی2 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کاشت ایمپلنت دندان خدمات دندانپزشکی کسب و کار آنلاین معرفی محصولات متنوع آموزش تعمیرات لوازم خانگی (کولر گازی ، پکیج، داکت اسپلیت) خرید گوشی های جی پلاس و هوآوی با بهترین قیمت معرفی و اموزش بورس جدید