اگر قصد داريد مغازه اي را راه اندازي نماييد يكي از مهم ترين قسمت هايي كه بايد براي مغازه انجام دهيد دكوراسيون مغازه مي باشد. شما با استفاده از دكوراسيون مغازه مي توانيد مشتريان زيادي را به داخل مغازه جلب و جذب نماييد. بنابراين شما هر چه براي  دكوراسيون مغازه هزينه نماييد چندين برابر آن را در طول زمان كسب خواهيد نمود.

دكوراسيون مغازه بر اساس محل قرارگيري مغازه

طراحي و پياده سازي دكوراسيون مغازه بايد بر اساس محلي انجام شود كه مغازه در آنجا قرار گرفته است براي مثال در صورتي كه در محله اي متوسط قرار داريد در صورتي كه دكوراسيون مغازه را بسيار شيك طراحي نماييد عابرين از وارد شدن به مغازه شما امتناع مي كنند زيرا فرض شان بر اين است كه اجناس مغازه شما بسيار بالا باشد و از توان خريد آن ها خارج مي باشد. ولي استفاده از دكوراسيون مغازه بسيار شيك و جذاب در محلي كه افراد داراي وضعيت مالي بالايي هستند باعث مي شود تا آنها به سمت مغازه شما جذب شوند. براي نوع طراحي دكوراسيون مغازه بايد از شركت هاي دكوراسيون داخلي كمك بگيريد تا  بتوانيد بهترين طراحي دكوراسيون مغازه را انجام دهيد.  گروه معماري هيرادانا با داشتن متخصصين طراحي داخلي مي تواند با توجه به شرايط شما بهترين طراحي دكوراسيون مغازه را براي شما انجام دهد.

ويترين مهم ترين بخش دكوراسيون مغازه

اولين نكته اي كه باعث مي شود تا عابرين به داخل مغازه شما بيايند نوع ويترين دكوراسيون مغازه مي باشد چيدمان و نورپردازي ويترين مغازه بايد به گونه اي باشد كه افراد علاقمند به ورود به مغازه شما باشند. براي انواع اجناسي كه در مغازه به مي رسند بايد از نوع مناسبي از دكوراسيون مغازه استفاده شود. اين كه مغازه لباس مردانه را مي د و يا لباس نه مي د در طراحي ويترين دكوراسيون مغازه موثر مي باشد.

از ديگر نكاتي كه بايد براي دكوراسيون مغازه در نظر گرفت اين است كه دكوراسيون مغازه مانع از تردد مشتريان نباشد. بنابراين در دكوراسيون مغازه بايد اين نكته در نظر گرفته شود كه مشتريان بتوانند به راحتي در ميان ويترين ها تردد داشته باشند بدون اين كه با اجناس برخوردي داشته باشند و يا نگران برخورد با اجناس داخل مغازه باشند. اگر مغازه لباس ي داريد و نياز بايد محلي را براي اتاق پرو در نظر بگيريد و از نورپردازي و تهويه اي مناسب براي آن جا استفاده نماييد.

دكوراسيون مغازه بايد به مشتري حس اطمينان را القا كند و خريدار بايد حس آرامش در محيط داشته باشد. درست است كه مغازه كوچك يا بزرگ بر روي دكوراسيون مغازه تاثير مي گذارد ولي چنانچه از روانشناسي رنگ ها براي دكوراسيون مغازه استفاده نماييد مي توانيد بهترين دكوراسيون و بهترين نتيجه را دريافت نماييد.  نور پردازي بايد در دكوراسيون مغازه به گونه اي باشد تا مشتري بتواند براي مدت زيادي در مغازه بماند و ناخودآگاه علاقمند به ترك مغازه نباشد. نوع دكوراسيون مغازه مي تواند مشتري را مجدد به مغازه شما بكشاند و اين در صورتي است كه مشتري از حضور در مغازه شما لذت برده باشد.


مقالات سئو مغازه ,دكوراسيون ,بايد ,طراحي ,نماييد ,ويترين ,دكوراسيون مغازه ,مغازه بايد ,داخل مغازه ,طراحي دكوراسيون ,داشته باشند ,طراحي دكوراسيون مغازه ,وي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خاطرات جراحی من Darkness Rahe noor عایق رطوبتی ایزوگام دیاموند اجناس فوق العاده اتوبار تهران آتی بار دانلود رایگان