قفل ديجيتال

آيا تا به حال نگران جاگذاشتن کليدهاي خود شده ايد؟ يا اينکه کليدهاي خود را گم کرده ايد؟ ما پاسخي ساده براي حل اين مشکل داريم، قفل ديجيتال درب! قفل ديجيتال به عنوان قفل درب شناخته شده و به شما اجازه مي دهد بدون در اختيار داشتن کليد به ساختمان وارد شده و يا از آن خارج شويد. قفل هاي ديجيتال مي توانند معضل کليد هاي گم شده يا يده شده را حل کرده و جايگزين خوبي براي کليدهاي ناکارآمد و گران باشند. در اينجا مزايا و معايب استفاده از قفل درب ديجيتال درب را بيان مي کنيم :

 

  • مزايا :

جلوگيري از سرقت : با استفاده از قفل هاي ديجيتال از ورود سارقان به ساختمان بوسيله خرابکاري و يا ضربه زدن به قفل جلوگيري به عمل مي آيد و از آنجايي که اکثر سارقان از کليد هاي معمولي جهت بازکردن درب استفاده مي کنند روش هاي مورد استفاده سارقان براي ورود به ساختمان به حداقل ممکن مي رسد.

عدم استفاده از کليد : با استفاده از قفل هاي ديجيتال شما مجبور نيستيد مجموعه اي از کليد هاي بزرگ و سنگين را حمل کرده و درنتيجه احتمال يده شدن و يا گم کردن آن ها کاهش مي يابد. همچنين، اگر صاحبخانه هستيد، لازم نيست در صورت گم شدن کليدهاي ساکنان، آنها را تعويض کنيد.

کنترل کردن: با استفاده از قفل هاي ديجيتال مي توانيد دسترسي به همه يا بخشي از ساختمان را محدود کرده و همچنين ساکنان آپارتمان مي توانند ورود و خروج افراد را کنترل کرده و از اينرو خطر سرقت کاهش مي يابد.

جذابيت و زيبايي: قفل هاي ديجيتال در طيف وسيعي از رنگ هاي شيک ظاهري هوشمندانه و حرفه اي ايجاد مي کنند. در شرکت آريابان تردد هوشمند ما قفل هاي ديجيتال را در طيف هاي رنگي گوناگون به مشتريان عزيز عرضه مي کنيم.

ايده آل براي سالمندان يا از کارافتاده ها: استفاده از قفل ديجيتال درب مي تواند مزاياي گسترده اي را براي کساني که قادر به گرفتن و باز کردن سريع درب و ور رفتن با کليدها نيستند فراهم کند.

  • معايب :

فراموش کردن رمز عبور: ممکن است شما کسي باشيد که سابقه ي فراموش کردن کليد هاي خود را داشته باشد از اين رو به راحتي مي توانيد رمز عبور قفل ديجيتال را فراموش کنيد و يا در هنگام شب و تاريکي و يا بارش باران شما با عجله قصد ورود به اتاق يا ساختمان را داريد و نمي خواهيد رمز عبور را در اواسط شب يا زماني که باران مي آيد تغيير دهيد!

محافظت از رمز عبور و تميز بودن صفحه کليد: رمز عبور خود را فقط به افرادي که به آن ها اعتماد داريد اعلام کنيد، زيرا قطعا شما تمايلي به آشکار شدن علني رمز عبور خود نداريد. از طرف ديگر هنگامي که قفل بيش از چند بار مورد استفاده قرار گرفته است، ممکن است اثر انگشتانتان بر روي صفحه کليد باقي بماند و درنتيجه افراد ديگر با بررسي جاي اثر انگشت اقدام به ورود غير مجاز به منزل شما را داشته باشند.

قطع برق : برخي از قفل هاي ديجيتال با برق کار مي کنند، در صورتي که برق خانه يا ساختمان شما قطع شود، قفل درب کار نخواهد کرد و ورود شما به ساختمان محدود مي شود.

تعريف کردن رمز عبور و يا اثر انگشت توسط مهمانان : اگر مهمان و يا شخصي وارد ساختمان و يا منزل شما شود مي تواند براحتي رمز عبور و يا اثر انگشت خود را تعريف کند و درنتيجه در هنگامي که در منزل حضور نداريد به راحتي وارد منزل مي شود.

درست است که قفل هاي ديجيتال درب از معايبي چون فراموشي رمز عبور، جاماندن اثر انگشت بر روي صفحه کليد و قطع برق برخوردار هستند اما بايد خاطر نشان کرد که با نصب و استفاده از قفل هاي ديجيتال شرکت آريابان تردد هوشمند تمامي اين معايب برطرف مي شوند.

  • در صورت فراموش کردن رمز عبور شما مي توانيد درب را با استفاده از روشهاي ديگري نظير اثرانگشت، تگ هوشمند و يا کليد مکانيکي باز کنيد.
  • براي جلوگيري از آشکارشدن رمز عبور در اثر باقي ماندن اثر انگشت بر روي صفحه کليد مي توانيد از سيستم تابع خيالي که در قفل هاي ديجيتال شرکت آريابان تردد هوشمند تعبيه شده است استفاده کنيد.
  • منبع تغذيه قفل هاي ديجيتال شرکت آريابان تردد هوشمند باتري است بنابراين قطع برق هيچ خلل و محدوديتي در استفاده از قفل هاي ديجيتال ايجاد نمي کند.
  • براي جلوگيري از تعريف شدن رمز يا اثرانگشت بر روي قفل ديجيتال توسط ميهمانان، قفل هاي ديجيتال شرکت آريابان تردد هوشمند مجهز به ادمين بوده که براحتي از تعريف شدن رمز عبور و اثر انگشت توسط شخصي جز صاحب خانه جلوگيري مي کند.

منبع: قفل ديجيتال

 


دانلود رایگان ديجيتال ,استفاده ,عبور ,کليد ,ساختمان ,انگشت ,تردد هوشمند ,آريابان تردد ,شرکت آريابان ,ديجيتال شرکت ,صفحه کليد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حاشیه های اناشیدحسینی پرسش مهر ۱۹ آموزش دوچرخه سواری وی چت,چت شلوغ وی,ویناز چت,وی چت https://trty.ir/ درب پارکینگی ساک دستی | شاپینگ بگ | ساک خرید تبلیغاتی