پرینتر سه بعدی Quantum Twin

ضخامت چاپ: 10 تا 800 میکرون قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر تعداد نازل: 2 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Twin

پرینتر سه بعدی کوانتوم تواین Quantum Twin با مشخصات چاپ سایز پرینت 40*25*30 سانتی متر و حداقل ضخامت لایه های 10 میکرونی و حداکثر ضخامت 800 میکرونی است.

پرینتر سه بعدی مدل Quantum Twin یک پرینتر دو نازله با رزولوشن چاپ 100 میکرون است که بدنه فلزی یکپارچه با تکنولوژی UNIBODY ( بدون پیچ و مهره یا جوشکاری) با رنگ نانو دارد.

در ادامه بیشتر به معرفی پرینتر سه بعدی کوآنتوم Quantum Twin خواهیم پرداخت.

به علاوه برای افزایش کیفیت چاپ سه بعدی به یک سیستم Silent مجهز است که کیفیت پرینت را تا 40 درصد افزایش می دهد.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Quantum Twin

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Quantum Twin

در مورد قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Quantum Twin باید گفت که این محصول دارای سنسور اتمام فیلامت است که امکان ادامه پروسه پرینت پس از اتمام یا شکستن فیلامنت را به وجود می آورد.

همچنین پرینتر سه بعدی کوانتوم تواین Quantum Twin سیستم Hibernate دارد که ادامه پروسه پرینت پس از قطع برق را ممکن می سازد.

علاوه بر این دو سیستم ، سیستم فن هوشمند که عمر فن ها را تا 4 برابر افزایش می دهد و سیستم حرکتی خطی با ریل و واگن مینیاتوری تقویت شده را دارد.

این 3D printer با پروفیل الومینیوم و سیستم حرکتی Leadscerw Quad Entrance در محور Z، سیستم حرکتی تمام فلزی در محور X و Y دارد.

این پرینتر سه بعدی امکان نصب دوربین 360 درجه برای مشاهده عملکرد دستگاه، امکان نصب UPS (برق اضطراری) با توان 650 وات برای 3 ساعت ادامه پروسه پرینت پس از قطع برق و امکان نصب ماژول محور چهارم (روتاری) برای فرز سی.ان.سی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. 

پرینتر سه بعدی کوانتوم تواین Quantum Twin

پرینتر سه بعدی کوانتوم تواین Quantum Twin دارای صفحه گرم کن سرامیکی است که دقت بالاتری از شیشه و الومینیم خواهد داشت.

همچنین اکسترودر MK10 تمام فلزی با توانایی پرینت فیلامنت و فلزی با ضخامت 20 میلی متر در محور z را نیز دارد.

پرینتر سه بعدی کوانتوم را می توان به راحتی با نمایش لمسی 3.5 اینچی آن کنترل کنید و از دمای پرینت و مقدار ماده مصرفی مطلع شوید.

Quantum Twin از درگاه اتصال پورت SD Card و کابل USB پشتیبانی می کند. ضمناً امکان اضافه کردن کنسول پرینت DLP برای پرینت قطعات ریز و کوچک در کنار دستگاه نیز وجود دارد.

امکان نصب ماژول پلاتر به همراه نرم افزار اختصاصی Quantum Plotter برای طراحی با مداد ,خودکار , ماژیک و حکاکی بر روی قطعه پرینت شده , چوب ,چرم ,کاغذ تعبیه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی می توانید به مقاله پرینتر سه بعدی چیست و پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه مراجعه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و  پرینتر کوانتوم Quantum Twin می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی کوانتوم تواین Quantum Twin


ایده برتر پارسیان پرینتر ,quantum ,پرینت ,twin ,کوانتوم ,امکان ,quantum twin ,بعدی کوانتوم ,تواین quantum ,کوانتوم تواین ,سیستم حرکتی ,بعدی کوانتوم تواین ,کوانتوم تواین quantum ,ادا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

متارویال-فایل و محتوا لایسنس نود 32، یوزرنیم و پسورد نود32، جدیدترین آپدیت نود32 رایگان امروز فارس چت فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب دانلود آهنگ جدید | آهنگ اسکای بهترین شرکت طراحی سایت بتن و افزودنی های بتن کانال دوازدهم انسانی،کانال دوازدهم،گروه دوازدهم انسانی