طرز تهیه سالاد میوه

سالاد میوه زمستانی خوشمزه و مجلسی، طرز تهیه و درست کردن سالاد میوه زمستانه به صورت رژیمی، مواد لازم سالاد میوه زمستانی 6 نفر دستور تهیه سالاد میوه های زمستانی به صورت خوشمزه و مجلسی

سالاد میوه یکی از دسرهای سالم و خوشمزه و پرطرفدار ایرانی می باشد و شما می توانید این سالاد خوشمزه را با میوه های هر فصل درست کنید. نکته مهمی که باید در تهیه سالاد میوه به آن دقت کنید این است که باید میوه هایی را انتخاب کنید که طعم آن ها باهم هماهنگی داشته باشد. مثلا نباید از میوه های خیلی ترش و یا شیرین در کنار هم استفاده کنید.

سالاد میوه همانند سالاد الویه از جمله سالادهایی می باشد که ظاهر بسیار زیبا و شیک و طعم عالی دارد و شما می توانید سالاد میوه را برای پذیرایی از مهمان های خود و یا برای جشن های تولد و . خود درست کنید. بهتر است بدانید که نوع بدون سس سالاد میوه به عنوان سالاد رژیمی معروف است.

ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه سالاد میوه خوشمزه و رژیمی را با میوه های زمستانی + سس مخصوص پرتقال آماده کرده ایم که شما با این آموزش غذا بارونک، می توانید برای 6 نفر سالاد میوه خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم سالاد میوه ۶ نفر
شکر نصف پیمانه
کیوی ۵ عدد
موز سفت ۲ عدد
انبه ۲ عدد متوسط
پرتقال خونی ‌۵ عدد
لیمو یک عدد
زنجبیل به میزان دلخواه
وانیل به میزان دلخواه
کامکوات ۱0 عدد
دانه انار یک پیمانه
مراحل تهیه سالاد میوه

1. برای درست کردن سالاد میوه خوشمزه ابتدا باید شربت مخصوص آن را درست کنیم برای این کار شکر را در یک قابلمه به همراه زنجبیل + وانیل + 2 پیمانه آب باهم مخلوط می کنیم. سپس با استفاده از پوست کن سبزیجات، نوارهای پهن شکل از پوست لیمو ویک عدد پرتقال تهیه می کنیم و آن ها را به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم.

2. در این مرحله قابلمه را روی حرارت نسبتاً زیاد می گذاریم تا آب درون قابلمه بجوشد. سپس حرارت زیر قابلمه را کم می کنیم تا محتوای درون قابلمه با حرارت ملایم به مدت 5 دقیقه دیگر بجوشد.

3. سپس قابلمه را از روی حرارت برمیداریم و کمی صبر می کنیم تا خنک شود. پس از اینکه کمی خنک شد، آن را داخل یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود.

4. در این میان، پرتقال ها را با چاقوی نازکی پوست می گیریم و آن ها را پر پر می کنیم و پوست هر پر را نیز می گیریم و بعدش آن ها را داخل یک کاسه می ریزیم و کمی فشار می دهیم تا مقداری از آب آن ها خارج شود.

5. سپس موز + کیوی + انبه را پس از پوست کندن به صورت ریز خرد می کنیم. کامکوات ها را هم از طول به چند قسمت باریک تقسیم می کنیم. حالا انبه + موز + لیمو + کامکوات + دانه های انار را به کاسه اضافه می کنیم و به آرامی هم می زنیم تا باهم مخلوط شوند. حالا شربت تهیه شده را روی میوه ها می ریزیم و بعدش سالاد را به مدت 2 ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود.

6. توجه کنید به هنگام سرو، پوست لیمو + پرتقال + زنجبیل را بیرون می آوریم و بعدش سالاد را در ظرف های سالاد خوری می ریزیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سالاد میوه خوشمزه لذت ببرید.


سایت جالب و شگفت انگیر سالاد ,میوه ,کنیم ,تهیه ,قابلمه ,خوشمزه ,سالاد میوه ,تهیه سالاد ,میوه خوشمزه ,درست کنید ,یخچال قرار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ام پی تری فول لیورپول «دست‌ها و دوست‌ها» کافه بلوچی دات کام|مرجع موسیقی سنتی بلوچستان Jamaridvmm9 Tapak انشا چاپ عکس دلخواه دیجی فارکس trinityzstwi475 Zuhause