ثبت نام مدارس نمونه دولتی

همان طور که مطلع هستید آزمون پذیرش مدارس نمونه دولتی، همه ساله به صورت هماهنگ در استان ها به صورت مجزا برگزار می شود. از آنجا که این مدارس پس از مدارس تیزهوشان، از سطح علمی بالایی برخوردارند، طرفداران زیادی دارند و به همین سبب  به منظور گزینش دانش آموزان داوطلب، به برگزاری آزمون اقدام می نمایند. ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مقطع ششم (برای ورود به پایه ی هفتم) و در مقطع نهم (برای ورود به پایه ی دهم) به صورت اینترنتی صورت می پذیرد. البته در برخی از استان ها به دلیل عدم        ثبت نام مدارس نمونه دولتی        اینترنتی، ثبت نام در مدارس انجام می گیرد. برای ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی می توانید به سایت آموزش و پرورش استان محل تحصیل تان مراجعه نمایید و در صورت ثبت نام غیر اینترنتی می توانید به مدارس مذکور مراجعه نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

1- اولین شرط       ثبت نام مدارس نمونه دولتی       داشتن تابعیت ایرانی است که البته اتباع خارجی نیز می توانند تحت شرایط خاص اقدام به ثبت نام نمایند. 2- داوطلب شرکت در آزمون ثبت نامی مدارس نمونه دولتی بایستی در پایه ی ششم مشغول به تحصیل باشد. 3- شرط اولیه برای ثبت نام در آزمون، کسب درجه خیلی خوب در همه ی دروس و یا کسب درجه ی خوب در یکی از دروس و خیلی خوب در سایر دروس در نیمسال اول است. با داشتن این شرایط شما مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی هستید ولی برای اینکه بتوانید در جلسه ی آزمون شرکت کنید، نیاز به کسب درجه ی خیلی خوب در همه ی دروس و یا کسب درجه ی خوب در یکی از دروس و خیلی خوب در سایر دروس در نیمسال دوم نیز هستید. به عبارتی اگر موفق به کسب این درجات در نیمسال دوم نباشید، مجاز به شرکت در جلسه ی آزمون نخواهید بود. باید دقت داشته باشید که اگر شروط مذکور را نداشته باشید، حتی اگر ثبت نام آزمون را انجام دهید، کارت ورود به جلسه برایتان صادر نخواهد شد.

2- داشتن تابعیت ایرانی، جزء اولین شرط هاست. البته اگر از اتباع خارجی هم هستید، نگران نباشید چرا که تحت شرایط خاصی شما نیز مجاز به        ثبت نام مدارس نمونه دولتی        هستید. 2- دومین شرط، مشغول به تحصیل بودن در پایه ی نهم است. 3- کسب حداقل معدل 17 در نیمسال اول، از ضروریات ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی است. البته این شرط فقط برای ثبت نام است و اگر شما بخواهید که در آزمون شرکت نمایید و برایتان کارت شرکت در آزمون صادر شود، بایستی در نیمسال دوم نیز معدل بالای 17 داشته باشید. به عبارتی اگر فقط معدل ترم اول شما بالاتر از 17 شود و ترم دوم موفق به کسب معدل بالای 17 نشوید، علی رغم ثبت نام در آزمون، مجاز به شرکت در آزمون نخواهید بود. به این نکته دقت داشته باشید که اگر هر کدام از شرایط و ضوابط بالا را نداشته باشید، حتی اگر در آزمون ثبت نام نموده باشید، برای شما کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

ثبت نام مدارس نمونه دولتی  استان تهران از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت  صورت می پذیرد. علاقه مندان می توانند در اواخر سال جاری با مراجعه به سایت مذکور، به ثبت نام در آزمون ورودی پایه ی هفتم (مختص دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه ی ششم) و آزمون ورودی پایه ی دهم (مختص دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه ی نهم) اقدام نمایند. شایان ذکر است که پیش از انجام ثبت نام حتماً شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را مطالعه نمایید و در صورت دارا بودن شرایط نسبت به پر کردن فرم ثبت نام اقدام بفرمایید.

در این مقاله به بررسی ثبت نام مدارس نمونه دولتی  پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله        ثبت نام مدارس نمونه دولتی        بزنید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور    9099071974


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش مدارس ,آزمون ,نمونه ,دولتی ,پایه ,شرایط ,مدارس نمونه ,نمونه دولتی ,نمونه دولتی  ,دانش آموزان ,داشته باشید ,مدارس نمونه دولتی ,مدارس نمونه دولتی  منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات طراحی انلاین اخبار فیلم جهان مویز | مرجع فیلم وسریال در جهان آرمان جدید Historical Matters گاه و بی گاه ژینا کالا نمایندگی انحصاری تاچ بیوتی و هانی هیر TVmostanad|بزرگترین آرشیو مستند به زبان فارسی engineering دانلود جدید ترین فیلم ها