با توجه به وقوع سیل در برخی استان های کشور، جمعی از داوطلبان  آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ خواهان تغییر زمان برگزاری این آزمون هستند.

به گزارش پرتال فالکده ، حسین توکلی در باره احتمال تعویق آزمون کارشناسی ارشد به علت وقوع سیل در بعضی از شهرهای کشور گفت: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت است.

گفتنی است اخباری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه جمعی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در حال جمع‌آوری درخواست تعویق این آزمون به علت وقوع سیل در بعضی شهرهای کشور هستند.


شروع سال ۱۳۹۸ با بروز سیل در برخی استان‌های کشور ازجمله گلستان، لرستان و فارس و برخی دیگر نقاط سرزمینمان همراه بود. شدت این حادثه ناگوار به حدی است که دسترسی به امکانات اولیه زندگی ازجمله مسکن، خوراک و پوشاک نیز در این مناطق با مشکل مواجه شده است. بدیهی است که در مناطق سیل‌زده داوطلبانی هستند که خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد امسال آماده می‌کردند.

بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸، پنجم و ششم اردیبهشت ماه (حدود ۲۰ روز دیگر) است. اما با توجه به شرایط موجود، امکان مطالعه و کسب آمادگی برای شرکت در آزمون برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ که ساکن این مناطق می‌باشند، فراهم نیست.

از این رو جهت جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش‌های داوطلبان در این استان‌ها تعویق برگزاری آزمون ارشد ۹۸ از سوی برخی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پیگیری می شود.

بر اساس نظرسنجی انجام‎شده در کانال تخصصی آزمون کارشناسی ارشد که جامعه نمونه‌ای شامل ۸ هزار نفر از داوطلبان در آن مشارکت داشتند، ۸۳ درصد از رأی دهندگان خواهان تغییر زمان این آزمون به خردادماه سال جاری بودند.

 احمد توکلی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص گفت: قبل از این هم در مواردی مثل زلزله، سازمان سنجش مساعدت‌هایی داشته است. یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد، در صورتی که چنین درخواستی به سازمان رسیده باشد این موضوع در این جلسه بررسی می‌شود.


فالکده آزمون ,ارشد ,کارشناسی ,داوطلبان ,برگزاری ,سازمان ,کارشناسی ارشد ,آزمون کارشناسی ,زمان برگزاری ,برگزاری آزمون ,کنکور کارشناسی ,داوطلبان کنکور ک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارس مارکت میهن استون , جامع ترین سایت سنگ ایران سینمایی lyaftera تصویر اقتصاد ایران اخلاق اصول آرایش و زیبایی مدل لباس مجلسی کوتاه و شیک