????تسهیلات جدید برای سربازان شهرهای پلدختر و معمولان


سردار کمالی:


????تسهیلاتی که برای سربازان و مشمولان در استان گلستان اختصاص یافت به مشمولان شهرهای پلدختر و معمولان نیز تسری یافت. 


????فرماندهان باید وضعیت سربازانی که در مرخصی بوده‌اند ولی به دلیل سیل و مشکلات تردد نتوانستند خود را به موقع به محل برسانند بررسی کرده و تاخیر آ‌نها را موجه و جزء مرخصی اضطراری محاسبه کنند.


????با توجه به حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان، مازندران و لرستان در راستای اجرای فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا و با توجه به خسارت‌های سنگینی که به خانه‌ها و راه‌ها وارد شد در خصوص اعزام مشمولین و سربازان وظیفه با توجه به بررسی‌های انجام‌شده تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.


????در اعزام مشمولان مناطق پلدختر و معمولان نیز مثل مناطق سیل‌زده لرستان و مازندران دو ماه تعویق اعمال خواهد شد. اعزام مشمولین شهرها و استان‌های فوق‌الذکر در تاریخ ۱۹ فروردین، یکم اردیبهشت و ۱۹ اردیبهشت متعاقباً اعلام خواهد شد.


????کارکنان وظیفه مناطق فوق که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند به مدت یک ماه به مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد و سربازان یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این استان‌ها که در حال کمک به مردم هستند از یک ماه مرخصی اضطراری برخوردار خواهند شد که در اختیار فرماندهان یگان‌ها بوده و پس از پایان ماموریت به آنها تعلق خواهد گرفت.


????دیگر شهرهای سیل‌زده نیز به زودی بررسی و اعلام خواهد شد.


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد سربازان ,پلدختر ,مرخصی ,شهرهای ,مناطق ,اعزام ,مرخصی اضطراری ,شهرهای پلدختر ,برای سربازان ,اعلام خواهد ,اعزام مشمولین ,سربازان شهرهای پلدختر ,بر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. hajiloulawyer75 تولیدی لباس زنانه مشاوره instagram