مردم هدفمند به سیل‌زدگان کمک کنند

  • مردم هدفمند به سیل‌زدگان کمک کنند

    فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از اعلام نیاز مردم مناطق سیل‌زده به دریافت کمک‌های نقدی و همچنین ارائه خدمات سلامت از سوی پزشکان متخصص و فوق تخصص شد.

    مهدی، ولی پور با اشاره به خسارت وارده به مناطق سیل‌زده مازندران و گلستان و تأکید بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌صورت قانونی در جهت عدم سوءاستفاده از فضای رسانه‌ای توسط سودجویان اظهار کرد: نیرو‌های امدادی، تجهیزات لازم و اقلام ضروری به حد کفایت در منطقه وجود دارد.

    مردم هدفمند به سیل‌زدگان کمک کنند

    وی با بیان اینکه برای امدادرسانی در شرایط بحرانی سیل نیازی به کمک‌های فیزیکی مردم در منطقه نیست، افزود: در اغلب موارد با حضور فیزیکی افراد در مناطق حادثه زده ازجمله زلزله و سیل، شرایط بحرانی‌تر نیز می‌شود.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با بیان اینکه با فروکش کردن سیل، مردم سیل‌زده شمال کشور نیاز به کمک‌های بیشتری دارند، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت قانونمند و هدفمند به دستگاه‌های امدادرسانی ازجمله جمعیت هلال‌احمر ارائه کنند.

    ولی پور از آمادگی جمعیت هلال‌احمر گیلان به جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خبر داد و افزود: افرادی که تمایل به کمک دارند می‌توانند برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل‌زدگان در مناطق شمال کشور از طریق سامانه #۱۱۲*۷۸۰* اقدام کنند.

    وی با اشاره به اعلام نیاز مردم مناطق سیل‌زده به دریافت خدمات سلامت با حضور پزشکان متخصص تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان گیلان به‌منظور اعزام کاروان سلامت جهت کمک به وضعیت درمانی هم‌وطنان سیل‌زده استان گلستان نیاز به همکاری داوطلبانه پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های عفونی، پوست، ن، داخلی، اطفال و گوارش دارد.

    پزشکان علاقه‌مند به همکاری در جهت ارائه خدمات سلامت به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی می‌توانند آمادگی خود را برای اعزام به معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان گیلان واقع در رشت، خیابان سعدی، کوچه شهید ابراهیم فرقان بین، جمعیت هلال‌احمر استان گیلان اعلام کنند.

 


تفریحات سالم مردم ,هلال‌احمر ,جمعیت ,سیل‌زده ,کمک‌های ,گیلان ,جمعیت هلال‌احمر ,استان گیلان ,هلال‌احمر استان ,مناطق سیل‌زده ,مردم هدفمند ,جمعیت هلال‌احم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانون هواداران باشگاه استقلال حرف دل طنزگاه مازیار سوادکوهی اطلاعات مهاجرتی لیبرا مدرسه با نشاط متن ترانه گل سنگ