اسکان مدارس

نطنز- مدیر اداره آموزش‌ و پرورش نطنزگفت: در سه روز از ایام تعطیلات نوروزی بیش از۱۵۰۰ مسافراز ۱۰ استان کشور در مدارس نطنز پذیرش شدند.

جواد لقایی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری و همچنین فرهنگ غنی شهر نطنز در تعطیلات سه روز نخست نوروز شاهد پذیرش و اسکان بیش از ۱۵۰۰ مسافر در ستاد اسکان مسافران بودیم.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نطنز افزود: مهمترین شاخصه ای که مسافران باغ شهر تاریخی نطنز را به عنوان یکی از شهرهای اسکان انتخاب می کنند وجود ابنیه های تاریخی و فرهنگ غنی مردمان شهر نطنز است.

وی همچنین  از آمادگی کامل ستاد اسکان مسافران نورزی آموزش و پرورش برای استقبال از مسافران برای ایام باقی مانده نوروزی خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل ستاد نوروزی در آموزش و پرورش زیرساخت های لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان فراهم شده است.

لقایی زاده با اشاره به تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی، افزود: هم اکنون بیش از ۹۰ کلاس برای اسکان تجهیز و آماده سازی شده است.

وی با اشاره به تقسیم مدارس تجهیز شده به گروه های ویژه، الف و ب، گفت: ۲۰ کلاس تجهیز شده ویژه، ۳۰ کلاس گروه الف و ۴۰ کلاس  شامل گروه ب هستند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز افزود: ستاد اسکان در دبستان مرتضایی فرد واقع در بلوار طالقانی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.


بادرود رسانه اسکان ,نطنز ,مسافران ,مدارس ,پرورش ,نوروزی ,اسکان مسافران ,برای اسکان ,ستاد اسکان ,مسافران نوروزی ,لقایی زاده ,برای اسکان مسافران ,ستاد اسکان مس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Naghmalar زیلو نگاره میبد پورتال جامع علمی و خبری اینجا همه چی هست اجتماعی مرکز اطلاعات زیبایی لینکدونی موج سلامتی