دانلود Sib Cursor Editor برای ویندوز

Sib Cursor Editor نرم افزاری قدرتمند برای شخصی سازی ظاهر نشانگر موس می باشد. شما می توانید نشانگر های متحرک یا ایستا را با عمق تا 16 میلیون رنگ ایجاد کنید و از آن ها در ویندوز های XP/7/8 استفاده نمایید. شما می توانید تصاویر خود را به گونه ای اصلاح کنید که سایه بیاندازند، غلظتی به خصوص داشته باشند، بچرخند یا نمایانگر افکت های آیینه ای باشند. عکس های خروجی این برنامه را در فرمت های مختلفی همچون .ico, .ani, .cur, .wmf, .emf, .bmp, .jpg و بسیاری دیگر می توانید خروجی بگیرید. از فرمت گیف نیز پشتیبانی می شود.

امکان کپی پیست کردن تصاویر از دیگر اپلیکیشن ها به درون محیط این برنامه به منظور ویرایش و شخصی سازی وجود دارد. Sib Cursor Editor ابزاری ساده است که با آن می توان نشانگر های موس را با سرعت بالا ساخت. شبکه ای در پشت محل رسم نشان داده می شود که در طراحی دقیق به شما کمک می کند. Sib Cursor Editor نرم افزاری کم حجم می باشد که برای کار کردن با آن نیازی به دانش قبلی ندارید. این برنامه بسیار کم حجم و سبک بوده و با محدودیت ابزاری که دارد به گزینه ای مناسب برای تازه کاران بدل شده است.


عکس مدل لباس و بازیگران و مشاهیر نشانگر ,editor ,cursor ,برنامه ,توانید ,سازی ,cursor editor ,شخصی سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تهران پانل آی پهباد bazarganireza رستوران دانش و علم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دستگاه پرتابل تولید یخ خشک گروه صنعتی مشهد حفاظ تک وان موزیک | دانلود آهنگ های جدید