بازی اکشن مدرن استریک Modern Strike Online

بیش از 10 میلیون دانلود از پلی استور

اگر قبلا بازی کانتر استریک را انجام داده باشید، حتما می دانید که کانتر استریک یک بازی آنلاین جنگی است که به صورت استیم نیز انجام می شود. اگر شما به چنین بازی هایی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Modern Strike Online را از دست ندهید.

modern-strike-online

ویژگی ها:

  • 3 حالت جنگی برای ساخت بازی کاملا شخصی با قوانین شما برای دوستانتان
  • وجود میدان های جنگ مختلف. 7 نقشه مختلف مختلف تاکتیکی برای یافتن نقطه های ضعف دشمن
  • 25 نوع اسلحه مختلف شامل اسلحه های سبک و سنگین
  • امکان سفارشی کردن اسلحه ها و موارد منحصر به فرد

 Modern Strike Online بازی در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما باید به صورت آنلاین به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازید. به این منظور باید بعد از اتصال اینترنت خود، اقدامات لازم جهت شروع بازی را انجام دهید.

در بازی Modern Strike Online شما به عنوان یک کماندوی حرفه ای ایفای نقش خواهید کرد. در این بازی اسلحه های مختلفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می توانید در میان 25 اسلحه مختلف اسلحه دلخواه را انتخاب کرده و با استفاده از آن به جنگ دشمن بروید. در طول بازی شاهد باز شدن اسلحه های مختلف خواهید بود. اسلحه ها به تناسب میزان سخت بودن مراحل قابل انتخاب و استفاده خواهند بود. امکان ارتقاء دادن اسلحه و تجهیزات جنگی وجود داشته و می توانید با ارتقاء دادن تجهیزات جنگی، قدرت خود را افزایش دهید. امکان سفارشی کردن اسلحه ها با کمک تجهیزات جانبی نیز وجود دارد و می توانید از تجهیزاتی مانند دوربین زوم کننده، لنز، دوربین دید در شب، خشاب اضافی و . برای اسلحه خود استفاده کنید.

بازی Modern Strike Online به صورت آنلاین انجام می شود. شما می توانید با کمک این بازی ساعت های بسیار زیادی خودتان و دوستانتان را سرگرم کنید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت ApkTops دریافت کنید.

روش استفاده از نسخه های مود شده:

  1. نسخه معمولی را نصب کنید و دیتای بازی را دانلود کنید.
  2. فولدر دیتای بازی را از com.gamedevltd.modernstrike به com.gamedevltd.modernstrikeXX تغییر دهید.
  3. نسخه معمولی را پاک کنید و نسخه مود شده را نصب کنید و نام فولدر دیتا را به com.gamedevltd.modernstrike تغییر نام دهید.
  4. بازی را اجرا کنید.

توجه: احتمال بن شدن در نسخه های مود شده این بازی بسیار زیاد است. با ریسک خودتان این نسخه ها را دانلود و استفاده کنید.

[gallery link="file" columns="4" ids="151219,151218,151217,151216"]

این نوشته Modern Strike Online v1.28.3 دانلود بازی مدرن استریک برای اندروید برای اولین بار در بهترین های اندروید دانلود رایگان نرم افزار اندروید و بازی اندروید منتشر شده است.


دانلود برنامه بازی ,online ,strike ,دانلود ,اندروید ,modern ,strike online ,modern strike ,مدرن استریک ,gamedevltd modernstrike ,دیتای بازی ,modern strike online ,بازی modern strike منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گزارش فصلی موضوعات حقوقی ????یک عدد صـــــورتـــــــی نــازنــازی???? همه چی موجوده دانلود سرا دانلود آهنگ جدید درس تبریز کوک موزیک - دانلود موزیک جدید بازارگرد مبانی نظری و پیشینه تحقیق