در این بخش از از وبلاگ درب ضد سرقت و سیستم های حفاظتی قصد داریم تا در مورد ساختار درب ضد سرقت برای شما بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم و کلیدی را در مورد درب های ضد سرقت برای شما بیان کنیم. پس از ورود ورق به کارخانه ساخت درب ضد سرقت ، در سایزهای مورد نظر قطعات برش خورده ، سپس پانچ میشود که جای قفل و یراق روی آن تعبیه گردد. البته دربرخی از کارخانه های تولید کننده درب ضد سرقت ، ابتدا سوراخکاری توسط اسباب سی ان سی انجام میگیرد، سپس به قسمت برشکاری میرود. که روش اول در ساخت درب ضد سرقت  آلامد تر است. و ضمنا با دقت بیشتری همراه است.پس از برش و پانچ ، قطعات به قسمت خم رفته و توسط ابزار ، خمهای تعریف شده روی قطعات مختلف با زاویه های از پیش تعریف شده زده شده و ورق بصورت پروفیل آماده برای ساخت چهاچوب یا لنگه در می آید. نحوه ساخت استراکچر درب ضدسرقت در ایران با توجه به شکل ظاهری درب‌های ضدسرقت، اینگونه درب‌ها را می‌توان به به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • درب‌های ضد سرقت ساخت ترکیه
  • درب‌های ضد سرقت ساخت چین
  • درب‌های ضد سرقت ساخت ایران

درب ضد سرقت

 

 

اولین تفاوت در نوع چهارچوب‌های آن‌ها دیده می‌شود. چهارچوب‌های درب‌های ضد سرقت چین تخت و ضدیت سطح کمی بین سطح اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه چارچوب و لنگه درب ضد سرقت وجود دارد، در صورتیکه این توفیر سطح در درب‌های ضد سرقت ترک بیشتر است.

دومین تفاوت در لولاهای درب‌های ضد سرقت چین و ترکیه می‌باشد.لولای درب‌های ضد سرقت چین مخفی است اما لولای درب‌های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل نظاره است.

سومین تفاوت در رویه لنگه درب‌های ضد سرقت ترکیه و چین می‌باشد.رویه نهایی درب‌های ضد سرقت چین یا فلز با رنگ کوره‌ای طرح چوب هستند و یا HDF رنگ شده و در بعضی موارد درب ضدسرقت چینی فلزی با روکش PVC نیز دیده می‌شود. اما رویه درب‌های ضد سرقت ترک به دو دسته MDF روکش طبیعی چوب و یا MDF روکش PVC تقسیم می‌شوند.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد می باشند. از دیگر مزایای این درب ها می توان به ایستادگی در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و پایداری حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را ابتیاع کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان مراقبت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

به طور کلی بازار داخلی کشورمان هم اکنون شاهد حضور درب های ضد سرقت ترکیه و ضد سرقت چینی در کنار تولیدات داخل کشورمان است. به این دلیل فقط سه گزینه مقابل اران قرار دارد. کارشناسان بازار درب های ضد سرقت می گویند: اگر بخواهیم درباره کیفیت درب های ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ضد سرقت آریایی هم ردیف در های تولید شده ترکیه هستند اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند. میزان آوازه تولیدات ترکیه در بازار ایران برتر از محصولات داخلی است و چینی ها هم با تضاد بسیار در انتهای جدول تقاضای اران قرار گرفته اند.


ویلیان موزیک سرقت ,درب‌های ,ساخت ,ترکیه ,بازار ,روکش ,سرقت ساخت ,اران قرار ,سرقت ترکیه ,دیده می‌شود ,سرقت برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ویرایش pes آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس دبیران گروه عربی آموزش و پرورش خرمشهر Asal آلیش مارت m.ysana1369@gmail.com vafadaritaabad خبر و تصاویر هنرمندان بیابون