ست کردن شلوار با کفش روش های مختلفی دارد. برای هر نوع جنس شلوار، کفش خاصی را باید انتخاب کرد و بایستی به یک سری اصول و قواعد برای ست کردن کفش با شلوار توجه کرد. امروزه در دنیای مد و فشن آقایان مدل های مختلفی از کفش ها و شلوار های گوناگون وجود دارد که نحوه ست کردن کفش و شلوار برای هر مکان و موقعیتی متفاوت است. در این مقاله می خواهیم، انواع مدل ها و سبک های مختلف ست کردن کفش با شلوار را برای شما توضیح دهیم. چه کفشی با شلوار پارچه ای ست می شود ؟ یا چه کفشی مناسب کت شلوار می باشد؟ یا کفش های مناسب برای شلوار جین و کفش هایی که با شلوار کتان ست می شود را به شما معرفی کنیم.
در ادامه با کارشناسان << تیپکا >> همراه باشید تا نحوه ست کردن شلوار با کفش مردانه را برای شما شرح دهیم.

ست کردن شلوار جین با کفش

۱- ست کردن شلوار جین با کفش

شلوار جین یکی از آیتم های واجب کمد لباس آقایان می باشد که حداقل در کمد هر مردی بایستی از یک یا دو مدل آن وجود داشته باشد.
از مزیت های شلوار جین، این است که می توانید آن را پس زمینه هر نوع تیپی قرار دهید و با آن ست اسپرت و کلاسیک داشته باشید. اگر فکر می کنید شلوار جین را با هر نوع کفشی می توان ست کرد و پوشید؛ در اشتباه هستید.
شاید در برخی مدل های شلوار جین ساده و کلاسیک بتوان، آن را با کفش های چرم و مجلسی ست کرد، اما این نوع ست مناسب برای مکان ها و موقعیت های رسمی مناسب می باشد و برای تیپ های روزمره به شما پیشنهاد نمی شود.
اگر می خواهید در فصل زمستان تیپ منحصر به فرد و جذابی داشته باشید؛ می توانید شلوار جین خود را با یک نیم بوت یا بوت ساق دار هماهنگ کنید، به شرط اینکه شلوار جین شما دارای دمپای جذب باشد و به خوبی روی بوت شما، خود را جای دهد.

ست کردن شلوار جین با کفش کتانی

اگر دوست دارید تیپ و استایل به روز تری داشته باشید و بر اساس مد روز پیش بروید بهتر است از مدل های، شلوار جین زخمی و طرح دار یا سنگ شور شده استفاده کنید؛ برای ست کردن این نوع شلوار جین ها بهترین آیتم، کفش های کتانی می باشد.
طرح و مدل کفش کتانی بستگی به نوع انتخاب و سلیقه شما دارد. انتخاب کتانی مناسب برای شلوار جین های طرح دار بستگی به رنگ شلوار جین و دوخت و برش شلوار شما دارد که با امتحان کردن مدل های مختلف می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
پیشنهاد ما برای ست کردن کفش کتانی با شلوار جین در فصل زمستان، کفش های کتانی ساق دار است و اگر در طول روز پیاده روی های طولانی انجام می دهید بهتر است، اولویت انتخاب خود را در سبکی و راحت بودن کفش کتانی قرار دهید.

ست کردن کفش با کت شلوار مردانه

۲- کفش هایی که مناسب پوشیدن با کت شلوار می باشد

در زمان های گذشته اگر می خواستید یک کفش برای کت شلوار خود انتخاب کنید؛ گزینه های زیادی را پیش روی خود نمی دیدید.
اما رفته رفته با پیشرفت صنعت مد و فشن آقایان و نوآوری در دوخت کت شلوار های مردانه، گزینه های زیادی را برای شما جهت ست کردن کت شلوار مردانه با کفش پیش روی شما گذاشته اند.
نوع کفش انتخابی برای کت شلوار، بستگی به مدل و دوخت کت شلوار دارد. به طور مثال اگر مدل کت شلوار شما کمی اسپرت است و دم پای شلوار شما کمی جذب می باشد، حتی می توانید کفش کالج با آن بپوشید یا اگر سایز دم پا کمی آزاد تر باشد از بوت های چرم به رنگ های مختلف می توانید استفاده کنید.
برخی افراد جهت راحتی بیشتر، با کت شلوار های شش دکمه خود، کفش های اسپرت چرم می پوشند البته مدل کفش بایستی کاملا ساده باشد تا استایل شما را بهم نریزد.

کفش های مناسب استایل کت شلوار

اگر در زیر کت خود تی شرت پوشیده اید، می توانید به راحتی یک کتانی بدون محدودیت در مدل برای خودتان انتخاب کنید. زیرا که استایل شما کمی نیمه رسمی بنظر می رسد و انجام این کار هیچ مانعی ندارد.
برای اینکه تیپ شما جذاب تر دیده شود نوع کتانی خود را، جوری انتخاب کنید که بین دم پای شلوار شما با کتانی کمی فاصله باشد و کاملا جذب نباشد.

مناسب ترین نوع کت شلوار با بوت های سنگین ، کت شلواری می باشد که از جنس پشم یا بافت می باشد زیرا این دو آیتم کاملا با یکدیگر هماهنگ می باشند و پوشیدن آن ها با یکدیگر هیچ مانعی ندارد.

ست کردن کفش با شلوار کتان رنگی

۳- با شلوار کتان رنگی چه کفشی بپوشم؟

این نوع سبک شلوار را که بیشتر مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد؛ نیز بایستی به شکلی کفش آن هم دانشجویی انتخاب شود.
اگر دمپای شلوار شما گشاد نباشد و مدل آن چسبان باشد می توانید برای ست کردن ، از کفش های کالج یا قایقی استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن مدل کفش با شلوار، از جوراب های مخصوص کفش کالج می توانید استفاده کنید.

در هوای سرد و فصل زمستان بهتر است از بوت های اسپرت برای ست کردن این نوع شلوار استفاده کنید.

در زمستان بهتر است از کفش هایی برای ست کردن با شلوار کتانی رنگی خود استفاده کنید که کاملا پای شما را بپوشاند و ساق داشته باشد. مدل های بوت های کوهنوردی نیز گزینه های مناسبی برای این نوع استایل می باشد.

ست کردن کفش با شلوار کتان رنگی

اگر قصد بوت دارید، هیچوقت به سراغ جنس های لاستیکی آن نروید و سعی کنید با صرف هزینه ی بیشتری بوت های چرم مرغوب اری کنید تا حداقل چند سال بتوانید از آن استفاده کنید.
برای نمایان شدن مدل بوت خود و زیبایی بیشتر می توانید پاچه ی شلوار کتان خود را به صورت دوبل در بیاورد.

۴- چه کفشی مناسب پوشیدن با شلوار اسلش است؟

با پیدایش مدل های مختلف شلوار های اسلش در صنعت مد و فشن، تحول بزرگی در این عرصه صورت گرفت.در طول مدت زمان بسیار کمی، به دلیل سبک بودن و راحتی زیادی که داشت از محبوبیت بسیاری برخوردار شد. از مزیت های دیگر این نوع شلوار ها به سبک اسپرت و ست کردن راحت آن می توان اشاره کرد.
معمولا شلوار اسلش را می توان در اکثر موقعیت ها پوشید و جذاب دیده شد البته به غیر از موقعیت های رسمی .

ست کردن کفش با شلوار اسلش

همانطور که می دانید بهترین آیتم برای ست کردن با شلوار اسلش، کفش های کتانی می باشد.
پوشیدن کفش های چرمی و رسمی با شلوار اسلش، توصیه نمی شود و ظاهر شما را کاملا نا هماهنگ نشان خواهد داد.
در این صورت انتخاب شما برای ست کردن با شلوار اسلش بسیار محدود خواهد بود و فقط می توانید به کفش های کتانی اکتفا کنید.

ست کردن شلوار جین با کفش کتانی


برخی از مدل های بوت های اسپرت شاید با شلوار اسلش شما جور باشد ولی در کل بهترین آیتم برای شلوار اسلش همان کفش های کتانی می باشد.

۵- کفش های مناسب تیپ رسمی یا تاکسیدو

در واقع هنگامی که شما یک کت شلوار کاملا رسمی پوشیده اید بایستی انتخاب کفش تان نیز کاملا رسمی باشد.
معنی این که کفش رسمی باشد این است که، مدل آن کفش کاملا ساده باشد و هیچ طرحی حتی المکان در آن بکار نرفته باشد.


اگر می خواهید تیپ رسمی لاکچری داشته باشید می توانید کفش های ورنی یا چرم مخمل کوبیده را با استایل خودتان ست کنید.
اگر کفشی مناسب برای سن و سال خود می خواهید انتخاب کنید از چرم های ساده استفاده کنید.


مجله مد و پوشاک آقایان شلوار ,کتانی ,توانید ,استفاده ,رسمی ,کاملا ,استفاده کنید ,کردن شلوار ,شلوار کتان ,شلوار اسلش ,مناسب برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیابون سایت ترپ فارسی | Trap Persian تی تی لینک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه قم اندیشه همه چی موجوده تازه ها طبیعت و جذابیت های ایران خرید اینترنتی بلیتز