اقامتگاه بوم گردی عارف و ماهرخ در روستای قوژد شهر گناباد استان خراسان رضوی واقع شده است. این اقامتگاه خانه ای قدیمی بوده است که پس از مرمت و بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت. دیوار های خشت و گلی این مجموعه با معماری و چیدمان کاملا سنتی فضای بسیار آرام بخشی را برای اقامت و لذت بردن فراهم کرده است. حیاط بزرگ این خانه ی بومی در کنار تخت های چوبی چیده شده دور تا دور آن فضایی برای دور هم نشینی های شبانه و صرف چای است که شما را چند روزی از زندگی ماشینی و هیاهوی شهر دور می کند و آرامش می دهد.

 

این اقامتگاه دارای 5 باب اتاق سنتی زیبا به صورت 1 باب اتاق 18 متری با 6 نفر ظرفیت، 1 باب اتاق 12 متری، 2 باب اتاق 10 متری و کلیه اتاق ها مجهز به سرویس کف خواب می باشد. همچنین 1 باب سوییت 18 متری نیر با سرویس اختصاصی و ظرفیت 6 گردشگر پذیرای گردشگران است.

 

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه بوم گردی می توان به پارکینگ غیرمسقف، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی مشترک و داخل محوطه، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت نامحدود رایگان، آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مستقل گردشگران، راهنمای تورهای گردشگری و سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل بخاری گازی، کولر آبی و پنکه اشاره کرد.

 

گفتنی است در صورت درخواست و هماهنگی قبلی گردشگران عزیز با پرسنل این مجموعه امکان سفارش انواع غذاهای محلی نیز وجود دارد. غذاهای محلی نظیر گندم پلو با بادمجون، آش، جوش پره، کشک و بادمجان، یتیمچه، چنگالی، خورش ریواس، ریواس پلو، قورمه گوسفندی و کوفته که همگی با مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تهیه و طبخ می شود.

 

از جمله جاذبه های گردشگری و دیدنی این منطقه که بازدید از آن ها را نباید از دست بدهد می توان کویر نوردی، کوه نوردی، آتشکده گناباد، سفالگری های مند، بازدید از قنات جهانی قصبه و روستای ریاب، کاروانسرا و مسجد جامع روستا و باغستان های سرسبز و انبوه روستا را نام برد.


بوم گردی آنلاین اقامتگاه ,اتاق ,گردی ,سرویس ,متری ,غذاهای محلی ,گردی عارف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات لوازم خانگی امداد خودرو یدک کش تهران لیوان کاغذی اختصاصی-چاپ لیوان تبلیغاتی سایت موزیک یاب بیا تو MRD Tools newsha فرهنگی