اقامتگاه بوم گردی میکال در روستای میکال شهر دیلمان واقع شده که معماری خانه های بومی آن متناسب با آب و هوای شمال کشور است.

 

امکانات و خدمات ارائه شده

اقامتگاه سنتی میکال دارای 2 باب اتاق خواب و 1 حال است که کف خواب است و حداکثر ظرفیت آن 25 نفر می باشد، همچنین باغی یک هکتاری که انواع درخت های میوه و محصولات محلی در این باغ وجود دارد. ایوان چوبی این خانه بومی نمای زیبایی رو باغ های زیبا و سرسبز اطراف دارد که چشم هر بیننده را به خود جذب می کند. در این ایوان میز و صندلی قرار داده شده و مکان مناسبی برای استراحت و صرف چای می باشد. از دیگر امکانات این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیرمسقف، حمام، راهنمای تور اشاره کرد.ئسیستم گرمایشی اتاق ها بخاری گازی می باشد.

 

در آشپزخانه این اقامتگاه بوم گردی انواع غذاهای محلی پخت می شود که خود گردشگران می توانند در تهیه آن کمک کنند.

 

موقعیت جغرافیایی

روستای میکال 9 کیلومتر با دیلمان و 95 کیلومتر با رشت فاصله دارد در این روستا سه اثر تاریخی گورستان باستانی گون کر، گورستان قزوین صحرا و گورستان سنگ سان ثبت ملی شده اند و نشان از قدمت تاریخی این روستا هستند. از دیگر جاذبه های تاریخی و گردشگری این روستا می توان به  محوطه باستانی اره کوه ، گورستان باستانی اره کوه و امام زاده هادی اشاره کرد.

 

 جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری زیادی در نزدیکی این روستا قرار دارند که می توان از قلعه گرماور، ییلاق دیلمان، روستای پیرکوه، قلعه شاه نشین گورج و غار تلابون نام برد.

 

جاذبه های گردشگری منطقه

این شهر با آب و هوای مرطوب و کوهستانی جاذبه های طبیعی زیادی همچون آبشار لونک، دشت سوسن چلچراغ، دشت شقایق دیلمان، قلعه و برج گرمابر، کاروان سرای تی تی و کوه درفک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب میکند.

بهترین فصل برای سفر به این منطقه زیبا و سرسبز، بهار و پاییز می باشد. توریست ها و گردشگرانی که به این اقامتگاه سفر می کنند می توانند از خانه های بومی و سنتی این منطقه بازدید کنند و از مناظر زیبا و دیدنی این روستا لذت ببرند.


بوم گردی آنلاین اقامتگاه ,روستا ,میکال ,گردی ,گورستان ,باستانی ,گورستان باستانی ,روستای میکال ,گردی میکال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ ترکی دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سيتي دانلود | مرجع دانلود نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس رمان فرش 1000 شانه من تنها تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته، کنکور و دانشگاه کارت سلامت تهرانسر