بهترين منابع آزمون تيزهوشان نهم به دهم 98-99

در اين مقاله سعي داريم به تمامي سوالات دانش آموزان واجد شرايط ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 كه با ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 در پايه دوم متوسطه ادغام شده است پاسخ دهيم لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

قبل از مطالعه بهترين منابع كمك آموزشي آزمون تيزهوشان توصيه مش ود براي اطلاع از نحوه و شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي، برنامه ريزي براي قبولي تيزهوشان نهم، انجام تمامي مراحل ثبت نام در آزمون ورودي تيزهوشان و درج معدل و انتخاب مدرسه و ليست مدارس پسرانه تيزهوشان تهران مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

در معرفي منابع تيزهوشان نهم به دهم مي توان بهترين منبع را همان كتاب هاي درسي معرفي كرد، اين كتاب هاي رسمي بايد كامل و بدون جا انداختن كوچكترين نكته تفهيم شوند، در مرحله بعد بايد گفت كه براي موفقيت در آزمون تيزهوشان حساس خواندن فقط كتاب درسي ناكافي است و مرحله به مرحله بايد كتاب هاي ديگري را انتخاب كرده و مو به مو براي خود تجزيه و تحليل كرد. در پايان كتاب هاي كمك آموزشي تكميلي را به شما معرفي مي كنيم كه بتوانيد بدون استرس در آزمون تيزهوشان در آزمون تيزهوشان نهم به دهم سربلند بيرون بياييد.

معرفي بهترين منابع رياضي تيزهوشان 98-99

از آنجا كه كتاب رياضي تيزهوشان نهم به دهم بيشترين تعداد سوال را با ضريب 3 در ثبت نام مدارس تيزهوشان داراست اهميت بيشتري دارد. بعد از فهم تمام مطالب كتاب درسي و رفع اشكال مي توان يكي از كتاب هاي خيلي سبز يا مبتكران و يا فارابي را تهيه  و در مرحله سوم از كتاب 1+31 استان تيزهوشان از چاپ انتشارات خوارزمي بهره ببريد ان كتاب 1+31 استان در بر گيرنده تمام سوالات تيزهوشان و نمونه دولتي سالهاي گذشته است و تا اندازه اي مي توان براي مرحله اوليه جمع بندي آن را پيشنهاد نمود. در مراحل پاياني بستگي به وضعيت پيشرفت تحصيلي و قدرت تست زني ( اهميت تست زني در آزمون تيزهوشان) داوطلب منابع ديگري را به هر داوطلب معرفي خواهيم كرد.

معرفي بهترين منابع تيزهوشان نهم به دهم كتاب علوم 98-99

بعد از كتاب رياضي، علوم به دليل داشتن 17 سوال و ضريب 2 از مهمترين كتاب براي آزمون تيزهوشان نهم به دهم است. براي شروع بعد از مطالعه كامل كتاب درسي مي توان از علوم تيزهوشان گل پلاس از انتشارات گل واژه استفاده كرد. در مرحله بعد كتاب خيلي سبز را به دليل پاسخ تشريحي خوب و بيان مناسب معرفي مي كنيم . در مرحله پاياني اين كتاب بايد قدرت تست زني و وضعيت پيشرفت تحصيلي داوطلب را سنجيد سپس بسته به تراز تحصيلي دانش آموز مراحل پاياني را با كمك مشاوران درخت دانش طي خواهيد كرد.

معرفي بهترين منبع براي كتاب زبان و ادبيات فارسي تيزهوشان 98-99

كتاب زبان و ادبيات فارسي سومين كتاب مهم تيزهوشان نهم به دهم مي باشد كه با ضريب 2 و تعداد 15 سوال در آزمون تيزهوشان تأثير گذار است. بعد از فهم كامل كتاب درسي در ابتدا كتاب مبتكران يا قلمچي بسته به سليقه خود داوطلب پيشنهاد مي شود و سپس براي مرحله جمع بندي از كتاب خيلي سبز بهره ببريد. در مراحل پاياني مانند ديگر كتابهاي درسي با توجه به ميزان پيشرفت تحصيلي دانش آموز تيزهوش منابعي متفاوت و مفيد براي آمادگي شركت در آزمون معرفي مي كنيم.

معرفي بهترين منبع براي كتابهاي ديگر آزمون تيزهوشان

بقيه كتاب هاي موجود در آزمون از يك درجه اهميت برخوردار بوده و بعد از فهم كامل كتاب درسي مي توان از كتاب 1+31 استان انتشارات خوارزمي استفاده كرد. سپس دقيقا مانند كتاب هاي ديگر بعد از سنجش منابعي متفاوت بستگي به وضعيت داوطلب معرفي مي كنيم.

براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.

سوالات و منابع تيزهوشان 98

منابع تستي آزمون تيزهوشان نهم به دهم 98-99

از آنجايي كه تيزهوشان پايه نهم به دهم با سبك سوالات تستي آشنايي داشته و مانند دانش آموزان پايه ششم به هفتم نيستند كه تازه با سوالات تستي روبه رو شوند، پس رقابت در ميان دانش آموزان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98-99 پايه نهم به دهم و معرفي منابع تيزهوشان نهم به دهم كمتر از رقابت بين كنكوري ها نيست و حتي حساسيت در دانش آموزان تيزهوش پايه نهم به دهم به مراتب بيشتر از كنكوري ها است.

دررقابت كنكور داوطلبان اكثرا در يك رشته اي بالاخره پذيرفته مي شوند ولي در رقابت در مدارس تيزهوشان به دليل اين كه فقط يك گزينه وجود دارد يا پذيرش مي شوند يا قطعا رد خواهند شد دانش آموزان در اين مرحله با تلاش و استرس ( تاثير استرس در آزمون تيزهوشان) بيشتري همراه هستند. براي رفع استرس مي توانيد بر روي لينك استرس كليك نماييد.

برنامه ريزي براي موفقيت درآزمون تيزهوشان نهم به دهم 98-99

درخت دانش با همكاري مشاوران متخصص در برنامه ريزي درسي گام به گام همراه دانش آموزان تيزهوش و فعال ايران عزيز مي باشد(معرفي منابع تيزهوشان نهم به دهم). از آنجا كه تمامي تيزهوشان نهم به دهم تقريبا در سطح معلومات و استعداد بالايي جاي دارند و متاسفانه پذيرش در آزمون تيزهوشان نهم به دهم تا حدودي كم مي باشد لذا برنامه ريزي هوشمندانه اصلي ترين عامل موفقيت در اين آزمون است.

مشاوران درخت دانش با برنامه ريزي هفتگي و ماهيانه و سنجش و معرفي بهترين منابع در زمان خود شما را تا سر منزل مقصود همراهي خواهند كرد.

فقط كافي است با شماره تلفن منزل بدون گرفتن كد با شماره 9099072943 تماس گرفته و برنامه هفتگي خود را دريافت كنيد.

سايت ثبت نام مدارس تيزهوشان: azmoon.medu.ir

ورود به سايت استعداد درخشان : سمپاد

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


مشاوره تحصیلی تيزهوشان ,كتاب ,آزمون ,معرفي ,دانش ,منابع ,آزمون تيزهوشان ,مدارس تيزهوشان ,بهترين منابع ,دانش آموزان ,كتاب درسي ,معرفي بهترين منابع ,معرفي مناب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهدی جهان آرای SPT می شاپ اسماچت| گلبوچت | بارباراچت| فرزین چت چی فان ایمن کالا