معرفی یک قالیشویی  مکانیزه خوب غرب تهران از نظر مردم قالیشویی تهران شهر با 30 شعبه فعال در کل تهران بزرگ،حرفه ای ، منظم ، پاکیزه

 قالی یکی از ارزنده ترین صنایع دستی ایران است، قالی ایرانی از نظر طرح، رنگ و دیگر ویژگی های منحصر به فردش شهرت جهانی دارد. در حال حاضر فرش بافی در ایران به صورت دستباف و ماشینی انجام می گیرد. فرش ماشینی و دستباف تفاوت های بسیاری دارند که از جمله آنها می توان به مواد اولیه و نوع بافت فرش اشاره کرد .

قاليشويي تهران شهر شستشوی فرش های ماشینی و دستباف در  قالیشویی تهران شهر یک قالیشویی خوب در تهران ،فرش دستباف از پشم با کیفیت بالا یا پشم و ابریشم ساخته میشود و گره ها توسط بافنده زده میشوند اما فرش ماشینی ساخته الیاف مصنوعی است . برای تولید این فرشها از گره های واقعی استفاده نمی شود، در واقع الیاف فقط به هم چسبیده می شوند. گره های واقعی فرش دستباف باعث دوام و ماندگاری طولانی فرش می شود در صورتی که طول عمر فرش های ماشینی به 20 سال نمی رسد. از نظر ظاهری فرش ماشینی و دستبافت تفاوت چندانی ندارند. مسئله دیگر در مورد قالی، نحوه شستشوی آن است . همانظور که می دانیم قالی یکی از ارزشمندترین لوازم منزل می باشد و به تنهایی برای زیبا سازی محیط منزل کافی است، بنابراین شستشوی آن بسیار مهم است. در شستن قالی باید نکاتی را مد نظر داشت: اول اینکه تا جایی که میتوانید فرش را نشویید و فقط لکه گیری کنید . برای لکه گیری به انتخاب نوع شوینده دقت کنید و فقط از شوینده های مخصوص فرش استفاده کنید. اگر به هر دلیلی این شوینده ها در دسترستان نبود محلول آ ب و صابون بهترین گزینه پیش رویتان است. نکته ای که نیازمند توجه است، خشک کردن قالی بعد از لکه گیری است در صورتی که قالی خشک نشود دچار پوسیدگی می گردد.

  تلفن قالیشویی و مبل شویی

09129381214   02144235952


قالیشویی غرب تهران تهران ,ماشینی ,قالی ,دستباف ,قالیشویی ,شوینده ,قالیشویی تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

parisa-tech-2018 من+باسط گجت فناوری فن پیج ماکان بند خبیس آنلاین 3 بلاگ فلزیاب ارزان 09102191330 ویت روید